ponedeljek, 13. december 2010

Orly - Galaxy Girl

Orly - Galaxy Girl #1
Danes imam še en čudovit lak za vas. Ime mu je Orly - Galaxy Girl. Ta je duochrome lak z nekako vijolično osnovo in modrozelenim šimrom, ki spreminja barvo od vijolične, modre do bordo rdeče. V steklenički se vidi tudi nekaj rumenkastega odseva. Mislim, da je ta lak zagotovo mojstrovina.
**********
Today I have another wonderful polish for you. It's called Orly - Galaxy Girl. This is a kind of purple based duochrome polish with teal shimmer which changes from purple, blue, teal to burgundy red. In the bottle you can see some yellow flashing too. This one is a masterpiece for sure.
Orly - Galaxy Girl #4
Orly - Galaxy Girl #3
Nanesla sem dve plasti, za katere mislim, da so popolnoma dovolj. Čas sušenja je povprečen, vzelo mi je 10 minut, da se je lak do konca posušil, kar niti ni tako veliko. Formula je odlična, res nimam nobenih pritožb glede tega. (: Vam je všeč?
**********
I applied two coats which I think were enough. The drying time was average, it took it about 10 minutes to be completely dry which is not bad. The formula was excelent, I really don't have any complains. (: Do you like it?
Orly - Galaxy Girl #2
Hvala za obisk in imejte lep dan še naprej! :*
**********
Thanks for visiting and have a nice day! :*
Orly - Galaxy Girl #5

15 komentarji:

Mína pravi ...

Really beautiful! I want it :)

rock-or-not pravi ...

This colour is amazing!!
I love it!

nail crazy pravi ...

Na prvi pogled me ova cosmic fx kolekcija baš i nije dojmila...ali što lakove duže gledam,sve mi se više sviđaju,ovaj je krasan :-)

mancina se štima pravi ...

spet si lak neverjetno lepo pofotkala, barva je res lepa <3

April pravi ...

This is my favorite from this collection!

Tiana pravi ...

Mina => I totally agree! It's much prettier in person. :)

rock-or-not => I agree :) I'm glad you like it. <3

nail crazy => Meni je pa že od samega začetka všeč. Me veseli, da so te pritegnili ;)

mancina se štima => Hvalaaa! :* Ja, res je lepa. :)

April => That's great. :P

mylittlevanities pravi ...

Those are amazing pictures of a beautiful polish! :)

Lalli Carvalho pravi ...

The glaze of Orly are really amazing, I loved it especially because I am mad about things that have to do with the galaxy. : D
XOXO

sonidlo pravi ...

Some people weren´t excited about this color but I LOVE it and your pictures too!

Tiana pravi ...

mylittlevanities => Thanks! <3

Lalli Carvalho => I agree, they really are. :)

sonidlo => Thank you! :*

Ines pravi ...

orly cosmic kolekcija mi je odlična...slike su ti super, zmam kako je teško slikati duokromne lakove

Tiana pravi ...

Ines => Tudi meni je ta kolekcija odlična! Hvalaa :*

Enamel Girl pravi ...

this is just wonderful!

Tiana pravi ...

Enamel Girl => Thanks! <3

Minza. pravi ...

You've a lovely blog. Follow me! :)
Rougeberry Fashion

Objavite komentar