sobota, 06. november 2010

OPI - Dim Sum Plum + Sally Hansen HD - LCD

OPI - Dim Sum Plum #3
Se že dolgo časa nismo slišali, kajne? V prihodnje se bom potrudila najti več časa za pisanje objav na mojem malem blogu. :) Pred nekaj dnevi sem nosila OPI - Dim Sum Plum iz Hong Kong kolekcije. Dim Sum Plum je hladne rozaste barve s kremnim finišem. Ta odtenek je zelo lep, vendar mi niti ni tako zanimiv. Prekrivnost tega laka je res dobra. Potrebovala sem dva tanka sloja, kar je super.
**********
Long time no see, right? Sorry about that, I'll try to find some more time for blogging. :) Some time ago I wore OPI - Dim Sum Plum from the Hong Kong collection. This is a cool pink creme. This shade is very pretty but it's not that interesting to me. The coverage of this polish is really good. I only needed two thin coats which is nice.
OPI - Dim Sum Plum #1
OPI - Dim Sum Plum #2
Kot sem napisala že prej, me barva tega laka ni preveč navdušila. Zatorej sem svojo manikuro morala nekako popestriti. Najprej sem pomislila na Konad, vendar sem bila takrat zanj prelena, zato sem se rajši odločila za layering. Pomislila sem, da bi na OPI - Dim Sum Plum najlepše pasal Sally Hansen HD - LCD. LCD se nanaša kot po maslu, suši pa se hitro. Nanesla sem le en sloj, nanos pa je bil perfekten. Mislim, da je barva tega laka za umret! Se ne strinjate? :*
**********
As I said before this colour is nothing special to me. Therefor I had to do something. I thought of Konad but I was too lazy at that time so I decided to do some layering. I thought Sally Hansen HD - LCD would look wonderful on top of OPI - Dim Sum Plum. I was soo right. :) LCD applies like a dream and dries quickly. I applied only one coat, the application was perfect. I think the colour is to die for! Don't you think so too? :*
OPI - Dim Sum Plum + Sally Hansen HD - LCD #1
OPI - Dim Sum Plum + Sally Hansen HD - LCD #4
Lak vsebuje majhne delčke, ki izgledajo kot steklo, večino časa pa se svetijo v rozasti in nežni modri barvi. Se opravičujem za svojega mezinčka. Šele zdaj sem opazila, da sem ga očitno med slikanjem poškodovala. :)
**********
The polish contains small glass-flecked perticles which are most of the time pink or light blue. I appologise for my pinkie. I haven't noticed it until now but I guess I must have bumped it during the fotoshoot. :)
OPI - Dim Sum Plum + Sally Hansen HD - LCD #2
OPI - Dim Sum Plum + Sally Hansen HD - LCD #3

8 komentarji:

Enamel Girl pravi ...

it's like pink ice, so pretty!

Ivana pravi ...

Ful me spominja Dim Sum Plum na Mr. Biga, hmmm. Krasna kombinacija seveda. :)

Thifa pravi ...

I love both pinks! They look good on you and the application is so flawless! Really pretty :)

Tiana pravi ...

Enamel Girl - Right! :D

Ivana - Ja, zelo sta si blizu :) Hvala ;)

Thifa - Me too (: Thanks! <3

Alice @ NailsbyAlice pravi ...

omg! this Sally Hansen HD is amazing! it really spicy up the OPI making it more interesting

Jackie S. pravi ...

Thai was perfect, because LCD can be thin sometimes, and Dim sum plum underneath is perfect! Good job, so pretty! :)

Maya pravi ...

Love the first pink, great shade :) x

Tiana pravi ...

Alice @ NailsbyAlice - I totally agree! Thanks! <3

Jackie S. - Thanks! ;)

Maya - I agree, it's lovely indeed. :D

Objavite komentar