Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #6
Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #5
Pozdravljene! Najprej se vam želim opravičti, da nisem te objave objavila že prej. Zadnje čase imam nekaj težav z internetom, vendar sem prepričana, da jih bomo nekako prebrodili. :) Danes imam za vas par kontaktnih leč Funky Eyes - Witches Eye. Te so zelo svetle mehkejše zelene barve brez kakršnega koli vzorca. Naj vam najprej pokažem nekaj slik.
**********
Hello! First I have to say that I am really sorry for not posting this post earlier. Lately I've been having some problems with my internet but we'll make it through somehow. :) Today I'll be making a review for a pair of Funky Eyes - Witches Eye contact lenses. These are very light softer green without any patterns on them. Let me show you some pictures first.
Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #3
Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #2
Torej, leče so zelo udobne in z njimi nisem imela problemov. Na meni se niso neželjeno premikale, kar je super. Sem zelo vesela, da sem jih dobila in vam jih toplo priporočam. Mislim, da od daleč izgledajo naravno, vendar od blizu nikakor ne, saj so narejene brez vzorcev. Imajo tudi 90 dnevni rok trajanja, tako da jih bom nosila kar pogosto. :)
**********
So, these are very comfortable and I haven't had any issues with them. They didn't slide on me wich was great. I'm very happy I got them and I would definitely reccomend them. They can pull off as natural from a distance but up close not so much because of the pattern that the lenses don't have. They have 90 day span so I'll be wearing these a lot. :)
Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #1
Za ta očesni make-up sem uporabila Barry M Dazzle Dust - 92 Aqua Gold (veka), Fyrinnae - Sleepy Hollow (zunanji kotiček) and Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent (pod obrvjo+notranji kotiček). Spodaj pa je slika celotnega izgleda s Funky Eyes - Witches Eye kontaktnimi lečami.
**********
For the make-up I used Barry M Dazzle Dust - 92 Aqua Gold (lid), Fyrinnae - Sleepy Hollow (crease) and Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent (highlight+inner corner). Below there's a picture of the whole look with Funky Eyes - Witches Eye contact lenses.
Funky Eyes - Witches Eye contact lenses #4
Če želite izvedeti več o You Know It, kliknite na spodnjo sliko.
**********
If you'd like to know more about You Know It just click on the photo below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

5 komentarji:

nihrida pravi ...

UUU, make up je super! Leče pa poznam, ja. =D

Tiana pravi ...

Nihrida - Hvala! :** Ja, se mi je zdelo, da ti bodo znane :)

With love, Ana. pravi ...

Oh wow, zanimive lečke. MU pa je čudovit.

Frankenstyna pravi ...

I really like them! Cool!

Tiana pravi ...

Ana. - Se strinjam! Hvala <3

Frankenstyna - Me too! They look great :)

Objavite komentar