sobota, 16. oktober 2010

Eldora - C107 false eyelashes (rewiew)

Pozdravljene! Torej, danes vam bom predstavila še drug par umetnih trepalnic znamke Eldora (o prvem sem govorila TUKAJ), ki so mi jih velikodušno poslali. Izgledajo takole:
**********
Hello! So, today I'm going to talk about another pair of Eldora's lashes (I rewiewed the first pair HERE) they generously sent me. These look like this:
(Photo credit: Eldora)
Eldora - C107 umetne trepalnice so rjave barve, narejene pa so iz dolgih križajočih se trepalnic. Imajo tudi debelejši črn rob kamor naneseš lepilo, kar jih naredi črvstejše in kvalitetnejše. Kar mi je pri njih najbolj všeč je to, da se trepalnice križajo in tako prispevajo k naravnemu videzu.
**********
Eldora - C107 false eyelashes are brown and they are made of longer eyelashes which are crossing one another. They also have a thick line where you put on the adeshive which makes the stronger and more quatitative. What I like the most about them is that the lashes cross and that makes them look more natural.
Eldora - C107 false eyelashes (rewiew) #4
Eldora - C107 false eyelashes (rewiew) #3
Z njihovim nanašanjem nisem imela nikakršnih problemov. Lepilo je bilo zelo močno, kar je zelo dobra stvar, me je pa malce zabolelo, ko sem si jih odstranjevala. Moje veke so krasile okoli pet ur, med tem časom pa sem čisto pozabila, da jih imam gor. Niti najmanj me niso motile. Mislim, da je ta par trepalnic idealen za tiste, ki si želijo malo popestriti očesni make-up in istočasno izgledati naravno, kar je bilo točno to kar sem hotela. :D
**********
I had no problems with putting them on my eye lid. The glue was very strong which is a good thing but it hurt a bit when I took them off. I had them on for about five hours and durig that time I completely forgot I had them on. They weren't bothering me at all. I think this pair is great if you'd like to spice up your make-up look a bit but you'd still like to look natural which was exactly what I wanted. :D
Eldora - C107 false eyelashes (rewiew) #1
Na zgornji in spodnji sliki jih lahko vidite v vseji njihovi lepoti. :) Kakšne se vam zdijo? Ste že kdaj nosile umetne trepalnice?
**********
On the picture above and below you can see them in all of their beauty. :) What do you think? Have you ever worn false eyelashes?
Eldora - C107 false eyelashes (rewiew) #5
Ker sem pozornost bolj posvetila trepalnicam, sam naredila le preprost make-up izgled. Zanj sem uporabila: veka: Barry M Dazzle Dust - 51 Mushroom, zunanji kotiček oči: Fyrinnae - Fire Opal, pod obrvjo + notranji kotiček oči: Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent. Spodaj pa je še slika celotnega izgleda.
**********
Since I was doing a rewiew about lashes I figured I'd do just a simple make-up look. I used: lid: Barry M Dazzle Dust - 51 Mushroom, crease: Fyrinnae - Fire Opal, highlight + inner corner: Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent. Below there's a picture of the whole look.
Eldora - C107 false eyelashes (rewiew) #2
Če želite izvedeti več o Eldori, kliknite na spodnjo sliko.
**********
If you'd like to know more about Eldora just click on the photo below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

9 komentarji:

Buddy pravi ...

Aaaaaaaaaaaaaaw, beautiful!!!! You're making me blush! ^^ <3

Tiana pravi ...

Buddy - Thanks, sweety. ;)

Pretty pravi ...

holy crap this is so pretty. I love how they criss cross. I'm still struggling with false eyelashes.. :0( i think my eyes actually reject them.. lol so nice on you htough

KONADomania pravi ...

krasno! <3 imam doma dvoje, in sicer od ardella, samo si moram kupiti še lepilo in preizkusiti:)

Lyra pravi ...

krasen MU <3 trepke pa so tudi zelo lepe :)

Nuša♥ pravi ...

Wooow. Ful ti pašejo. :))

Tiana pravi ...

Pretty - Hehe, thank you! Ow, well, I hope you sort out the problem with your eyes. :D

KONADOmania - Hvala! Pa poslikati tudi, me zelo zanima kako ti bi pasale. :D

Lyra - Hvala ti. ;) Se strinjam. <3

Nuša<3 - Najlepša ti hvala! <3<3

Just Cake girl pravi ...

I love your make-up :)

Tiana pravi ...

Just Cake girl - Thaaanks! ;)

Objavite komentar