ponedeljek, 11. oktober 2010

Claire's Mood - Happy/Earthy

Pozdravljene! Naredila bom le kratko objavo o Claire's Mood - Happy/Earthy laku. Ta lak se spreminja iz rumene (ko je topel) v zeleno (ko je hladen). Ta rumen odtenek je bolj ali manj neon, vsaj meni se zdi tako. :) Nanos je bil soliden, posušil se je super hitro.
**********
Hello! This is just a short post about Claire's Mood - Happy/Earthy mood polish. This polish changes from yellow when it's warm to green when it's cool. This yellow shade is more or less neon, at least I think so. :) The application was good, drying time super fast.
Claire's Mood - Happy/Earthy #4Claire's Mood - Happy/Earthy #3
Na zgornji sliki je lak topel, na spodnji pa je mrzel. Mislim, da je barvna kombinacija zelo luštna! Kaj pa ve mislite?
**********
The picture above shows how it looks like when warm. On the picture below the polish is cold. I think that the colour combination looks great! What do you think?
Claire's Mood - Happy/Earthy #5
Iz nekega razloga sem mislila, da se lak ne bo več spremenil, če nanj nanesem plast nadlaka, vendar se le-ta spremeni kljub nadlaku! Tu je slika manikure z nadlakom:
**********
For some reason I thought the polish doesn't change its colour if you put some topcoat on... But it does! Here's my mani with a topcoat:
Claire's Mood - Happy/Earthy #2
Claire's Mood - Happy/Earthy #1
Meni je bolj všeč z nadlakom. Kaj pa vam? ;) Hvala za obisk!
**********
I like it so much better with a topcoat on! Do you think so too? ;) Thanks for visiting!

8 komentarji:

sonidlo pravi ...

Amazing polish! I like that better with a top coat too :)

Tiana pravi ...

Sonidlo - I totally agree! Top coat makes it so much better. :)

Nuša♥ pravi ...

Waw zlo je lep, sploh z nadlakom! ((:

Anček pravi ...

prečudovit <3 je pa tudi meni lepši z nadlakom ;)
koliko plasti pa imaš to? Me čaka med nesprobanimi ker sem brala na po tujih blogih da potrebuje kar dosti plasti :)

Tiana pravi ...

Nuša - Se strinjam! :D

Anček - Enako! ;) Gor pa imam dve plasti. :D Meni ni povzročal težav :D

Paulina pravi ...

wow! that's what i like! :)

Tiana pravi ...

Paulina - I'm glad you like it! :D

Enči pravi ...

ovo je ludoooo! pojela bi ih kak su slatki. :-)

Objavite komentar