ponedeljek, 25. oktober 2010

Barry M - Cobalt Blue

Barry M - Cobalt Blue #2
Barry M - Cobalt Blue je kraljevsko moder krem lak, ki je popolen za deževen dan kot je današnji. Za polno prekrivnost je zagotovo dovoj samo ena plast, vendar sem dodala še drugo, da se prepričam.
**********
Barry M - Cobalt Blue is a royal blue creme and it's perfect for rainy days. This is certainly a one coater but I added a second one just to be sure.
Barry M - Cobalt Blue #3
Ta je drugi Barry M lak v moji zbirki in mislim, da se mu jih bo še veliko pridružilo v prihodnosti! :) Vam je všeč?
**********
This is my second Barry M polish in my collection and it isn't going to be the last one for sure! :) Do you like it?
Barry M - Cobalt Blue #1

11 komentarji:

Lyra pravi ...

Lepa modra <3

Tiana pravi ...

Lyra - Tudi meni je zelo všeč! :D

Ana @ Ana na S pravi ...

Res zelo lepa modra, pa všeč mi je ta dolžina nohtov ;)

mancina se štima pravi ...

tudi meni je dolžina nohtov ful všeč..barva je res prekrasna.. kraljevska pač :)

Teya pravi ...

sej veš kaj bom rekla :D <3

nihrida pravi ...

Ja, super lakec, se popolnoma strinjam.

Tiana pravi ...

Ana na S - Ja, zelo je lepa. Hvala =)

Mancina se štima - Hvala! :) Se je bom morala kar navaditi, ker se zdaj učim igrati kitaro. :D Barva laka je pa res <3!

Teya - Hehe, vem, ja ;) I like!

Nihrida - Res je! ;)

With love, Ana. pravi ...

Waau! Popolna modra <3

Tiana pravi ...

Ana - Se strinjam! :)

KarenD pravi ...

Such a vibrant blue; looks great on you!

Tiana pravi ...

KarenD - Aaaw, thanks! <3<3<3

Objavite komentar