Danes imam nekaj zelo zelo posebnega za vas! You Know It je spletna trgovina, ki prodaja barvne kontaktne leče. V trgovina lahko izbirate med ogromnim številom leč različnih stilov in barv. Dobila sem priložnost, da preizkusim par njihovih leč po svoji izbiri, izbrala pa sem si Aqua 3 Tone Funky Eyes leče. Nikoli v svojem življenju še nisem nosila leč, zato je bilo zame to prvič. Moj prvi vtisi? Neverjeten! Te leče so res udobne, ko sem jih nosila sem celo pozabila, da jih nosim! In barva mi je zelo zelo všeč! Komu ne bi bila?! Torej, dobila sem dve stekleni steklenički z eno lečo v vsaki in navodila za uporabo v majhni škatelci.
**********
Today I have something very very special for you. You Know It is an online coloured contact lense store which has a large variety of different styles and colours of lenses to choose from. I got a chance to rewiew a pair of their lences called Aqua 3 Tone Funky Eyes. I've never tried wearing lenses in my entire life so this was my first time. My first impression? Awesome. This lenses are super comfortable to wear, I actualy forgot I was wearing them at that time. And I really really like the colour! Who wouldn't?! So, I got two glass vials with one contact lense in each and instructions in a lovely small box.
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #4
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #7YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #8
Ko sem jih prvič poskusila dati v oko sem bila precej živčna, saj sem imela dosti problemov ob tem, vendar sem jih nekako prebrodila. Mislim, da so vredne truda. Se ne strinjate? Torej, hočete videt kako izgledajo na meni? *blush*
**********
I was a bit nerveous when I first tried them on and I had some trubles getting those lenses into my eyes but I managed to pass that somehow. I think it's worth the truble. Don't you agree? So, you want to see how they look like in my eyes? *blush*
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #3
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #2
Nosila sem jih že v javnosti (z mamo sem šla po nakupih) in obrazi na ljudeh so bili dokaj normalni. Seveda, sem dobila kar nekaj komplimentov glede barve oči. Mislim, da izgledajo kar naravno zaradi tega, ker so tri tonske (rjava, modrozelena, črna). Imajo 90 dnevni rok trajanja, torej jih boste zagotovo še kdaj videle. :) Kaj pravite glede njih? Jih bi nosile? :D
**********
I've worn them in public (me and my mom went shopping) and the people's faces were quite normal. Well, I got some compliments for them, too. I think those lenses look very natural because they are 3 toned (brown, teal, black). These have 90 days span so you'll be seeing a lot of them in the future. :) What do you think about them? Would you wear them? :D
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #5
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #1
Make-up: Veka: Fyrinnae - Atomic Afterglow, kotički oči: Fyrinnae - Fire Opal, pod obrvjo: Barry M - 27 Gold Iridescent. Spodaj pa je še slika celotnega izgleda z Aqua 3 Tone Funky Eyes lečami. Enostavno so mi všeč! :)
**********
Make-up: Lid: Fyrinnae - Atomic Afterglow, crease: Fyrinnae - Fire Opal, highlight: Barry M - 27 Gold Iridescent. Below there's a picture of the whole look with Aqua 3 Tone Funky Eyes lenses. I simply love them! :)
YouKnowIt: Aqua 3 Tone Funky Eyes Contact Lenses #5
Če želite izvedeti več o You Know It, kliknite na spodnjo sliko.
**********
If you'd like to know more about You Know It just click on the photo below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

15 komentarji:

Becky pravi ...

That's a great colour!

http://becksmakeupcorner.blogspot.com

Ivana pravi ...

Nore so! Sam meni res ne delujejo naravne. :$ :D

fierce nails and beauty pravi ...

hey...
they are awesome!!!
I have tried an Australian brand of contacts but found they were to big. the colour sat too far over my natural eye, causing blurriness.
What are these ones like in that situation.
I love other coloured contact lenses.
Great post
♥ Bev
xoxo

nihrida pravi ...

Super leče si si izbrala. =D Izgled ni najbolj naraven (kar zame sploh ni problem), ampak so pa izjemno lepe. Pa še pašejo ti. =)

Skulda pravi ...

They look so awesome on you! You are such a pretty woman!

Pretty pravi ...

wow i really want some specialty lenses for halloween!. omg and you are gorgeous. they make your eyes really pop against your reddish hair.

ravi pravi ...

Apt and very useful information related to Contact Lenses. We do provide you the same a bit elaborated. Find us on Contact Lenses Express
Gigantic Limited Offers!!
Buy Daily, Monthly Contact Lenses, Monthly Disposable Torics.

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Od blizu izgledajo kar malo spooky, od daleč pa niti ni slabo :)
V bistvu so mi všeč! :D

Just Cake girl pravi ...

Nosila bi ih svakako :) super izgledaš!!

Tiana pravi ...

Becky - I know, I like it too. :)

Ivana - No, ja, barva niti ni vsakdanja. Vendar k bolj naravnemu izgledu pa res te trobarvne leče pripomorejo. Da niso ravno enobarvne, ki bi že na daleč izgledale umetno. :D

Fierce nails and beauty - Ow, soo sorry for your bad experience :( Well, these seem to fit me perfectly! I'm very glad because of that. ;)

Nihrida - Hvala ti, tudi jaz mislim tako. :)

Skulda - Aaaaaw, thank you, sweety! <3

Pretty - I really think you should get them because the lenses are really awesome! Thank you, dear. *blushes*

ravi - Thanks for the tip! I'll go check them out. ;)

Helena - Hehe, tudi meni so se zdele kar nenavadne, vendar sem se hitro privadila :D Hvala. <3

Just Cake girl - Hvala!! <3<3<3

å½xandra pravi ...

Look wonderful! :D *

Tiana pravi ...

Alexandra - Aaaw, thank you sweety! ;)

Contact Lenses pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Kvacka pravi ...

Wow, tole pa noro izgleda!!! =))
S takim pogledom pa lahko dobesedno ustaviš človeka na ulici, če mene vprašaš! Ful ti pašejo! :D

Tiana pravi ...

Kvacka - Hvala ti!! <3 Ja, so me na ulici malo bolj gledali kot običajno :D *faints*

Objavite komentar