sreda, 15. september 2010

OPI Swiss collection minis (part 2)

OPI - Color So Hot it Berns #3
Kot ste najbrž že opazile, zadnje čase nisem veliko pisala, vendar se bom potrudila najti več časa za vas. OPI - Color So Hot it Berns je lep vroče rdeč kremni odtenek, ki sam po sebi ni nič posebnega. V svoji zbirki imam dosti rdečih lakov, vendar ni noben tako vpadljiv, kot je ta. Pozneje bom naredila nekaj primerjav, da boste vedele o čem govorim. :)
**********
As you may have noticed I haven't been writing a lot lately but I'll try to find some more time for you. :) OPI - Color So Hot it Berns is a nice hot red creme polish that on itself isn't anything special at all. In my collection there are a lot of reds but none of them is as intence as OPI's is. I'll make some more comparissons later so you'll see what I'm talking about. :)
OPI - Color So Hot it Berns #1OPI - Color So Hot it Berns #5
OPI - Color So Hot it Berns #4
S sestro sva sprobali lak na njenih lepih nohtih. Lak se je mazal kot po maslu. Nanesli sva dve tanjši plasti, vendar mislim, da bi bil en malce debelejši sloj čisto dovolj. Spet, sušil se je zelo hitro, kosistenca laka pa je enostavno krasna. Včasih si želim, da bi vsi laki imeli tako kvaliteto, kot jo ima OPI. Enake hvale glede formule, nanosa, sušenja pa gredo tudi moji zadnjemu lepoticu iz OPI Swiss kolekcije. Ime mu je OPI - Yodel Me on My Cell. Slike:
**********
Me and my sister tried this polish on her lovely nails. The polish applied like warm butter. we applied two thin coats but I think one a bit thicker would be enough. Again, it dried very fast, the formula was just fantastic. Sometimes I wish all polish companies had OPI's quality. The same compliments (formula, applyance, drying time) go for another beauty from the OPI Swiss collection, too. Its name is OPI - Yodel Me on My Cell. Pictures:
OPI - Yodel Me on My Cell #4
OPI - Yodel Me on My Cell #2
OPI - Yodel Me on My Cell je lep nebeško moder lak z majhnim šimrom, ki odseva v vseh odtenkih od zelene do modre. Ta je moj najljubši izmed minijev. Seveda pa bom kmalu naredila še nekaj slik na sončku, da se bo videl tist zelenomoder šimer. Zelo je podoben OPI - Catch Me in Your Net, o katerem sem pisala TUKAJ, le da ima namesto tistih delčkov šimer.
**********
OPI - Yodel Me on My Cell is a nice aqua blue polish with small iridiscent shimmer which reflects from all shades of green to blue. This is my favourite of the ones from the minis. Ofcorse I'll make some additional swatches of how it looks like in the sunshine so you'll see the blue and green shimmer. It is very similar to OPI - Catch Me in Your Net wich I reviewed HERE only without those fleckes. Don't you think so? ;)
OPI - Yodel Me on My Cell #3
Tu pa sta še dve dodatni sliki, ki sta bili posneti med sprobavanjem lakov. Kako čudoviti so sestrini nohti! Aja, siv lak, ki ga nosi na levi roki je OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous, o katerem sem pisala v prejšnji objavi. :)
**********
Here are two more pictures which were taken during my sister's swatching. How lovely are those nails! Ow, the grey polish she's wearing on her left arm is OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous from my previous post. :)
:) Nails during swatching #1
:) Nails during swatching #2
To kolekcijo in druge lake znamk OPI, China Glaze, Orly, ZOYA in Nfu-OH skupaj s Konad izdelki lahko kupite na slovenski spletni trgovini ZaPikoNaI. Za več informacij kliknite na spodnjo sliko.
**********
This collection and other OPI, China Glaze, Orly, ZOYA and Nfu-OH polishas along with Konad can be purchased by Slovenians at a Slovenian online store. For more information click on the picture below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

6 komentarji:

Nuša xo pravi ...

Moder pa srebrn sta njamanjama! *__*

Tiana pravi ...

Nuša xo - Se strinjam! :D Zelo sta lepa. :)

Teya pravi ...

<3

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

HOpe all is well with you since you've been posting less. I wondered if you'd had a nail accident or trimmed your nails until I read that it was your sister's nails. She has pretty nails too, just much shorter than yours. lol Take care.

*~ JuLiAnnE ~* pravi ...

Wow! I love these colors! They're all so vibrant!

By the way, I'm doing my very first giveaway! Come join!http://bathroom-dancer.blogspot.com

Tiana pravi ...

Teya - <3<3

Lacquer Ware for Tips and Toes - Hello! Yes, I am well, don't worry. Nope, I didn't have a nail accident but I have shortened my nails and then felt bad about it... :D No worries, they will grow long soon. ;)

*~ JuLiAnnE ~* - Yes, I totally agree! They are beautiful. :D Sure, I'll go check it out, thanks for letting me know. :)

Objavite komentar