sreda, 08. september 2010

OPI Swiss collection minis (part 1)

Živjo! Torej, danes imam za vas še eno izmed prelepih kolekcij znamke OPI. OPI Swiss kolekcija je zagotovo ena izmed mojih najljubših. Aranka iz slovenske spletne trgovine ZaPikoNaI mi je prijazno poslala mini lakce iz te kolekcije, da jih preizkusim. Hvala vam še enkrat, enkratni ste! Paket sem dobila že naslednje jutro, kar pa je bilo super hitro, če vprašate mene. :)
**********
Hello! Long time no see. So, I have another lovely collection by OPI for you! OPI Swiss collection is definitely one of my favourite collections. Aranka from a Slovenian online store ZaPikoNaI agreed to send me the minis from this collection for a rewiew. Thank you, you're great! I got the pacage the next morning! That's super fast if you ask me. :)
OPI Swiss collection minis #1OPI Swiss collection minis #3
OPI Swiss collection minis #2
Na zgornji sliki iz leve proti desni: Lucerne-tainly Look Marvelous, Yodel Me on My Cell, Color So Hot it Berns, RapiDry Top Coat.
Pa začnimo s temnim srebrnosivim lakom s šimrastim oz. foliastim finišem. To je OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous. Ne, tile nohti res niso moji, temveč sestrini. Hotela je malce sprobati novo OPI kolekcijo. Njeni nohti so res lepi, kajne? :)
**********
On the picture above from left to right: Lucerne-tainly Look Marvelous, Yodel Me on My Cell, Color So Hot it Berns, RapiDry Top Coat.
So, let's start with a wonderful dark grayish silver polish with a shimmery-foil finish called OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous. This one really is marvelous, I agree. No, these aren't MY nails but my sister's. She agreed to make some swatches of this new OPI collection. Her nails are very pretty, aren't they! :)
OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous #1
OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous #2
Kot ponavadi nisva imeli težav z nanašanjem. Nanesli sva dva sloja, vendar se mi zdi, da še tretji ne bi škodil.
**********
As usual we had no problems with the applyance at all. We applied two coats but I think one more wouldn't hurt.
OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous #3
OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous #4
Tako, to je vse za danes! O drugih lakih iz te kolekcije pa bomo govorili kmalu. Imejte lep dan še naprej! ;)
**********
So, that's about it for today! We'll talk about other polishes from this collection soon. Have a nice day! ;)
OPI - Lucerne-tainly Look Marvelous #5
To kolekcijo in druge lake znamk OPI, China Glaze, Orly, ZOYA in Nfu-OH skupaj s Konad izdelki lahko kupite na slovenski spletni trgovini ZaPikoNaI. Za več informacij kliknite na spodnjo sliko.
**********
This collection and other OPI, China Glaze, Orly, ZOYA and Nfu-OH polishas along with Konad can be purchased by Slovenians at a Slovenian online store. For more information click on the picture below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

7 komentarji:

mancina se štima pravi ...

spet krasne fotke!!! <3

Enamel Girl pravi ...

very nice on you!!!

Tassa pravi ...

Lepa kolekcija! :)

With love, Ana. pravi ...

Full lepi lakci in super tvoje slikice!

Tiana pravi ...

mancina se štima - Hvala! Zahvala gre sestri, ki je dobra pozerka :D

Enamel Girl - Hehe, nopt on me, on my sister. Thanks ;)

Tassa - Se strinjam! <3

With love, Ana. - Hvalaaa ti! <3<3<3

KONADomania pravi ...

zelo lepo!

Tiana pravi ...

KONADomania - Hvala! <3

Objavite komentar