četrtek, 23. september 2010

Eldora - E101 false eyelashes (review)

Danes bom govorila o umetnih trepalnicah znamke Eldora. Poslali so mi dva para. Bili so tako prijazni, da sem si lahko sama izbrala prvi par trepalnic. Izbrala sem si tega:
**********
Today I'll be making a revew about false lashes from Eldora. I got two pairs. Eldora's people were kind enough to let me choose one pair myself. Here's the pair I've chosen:
(Photo credit: Eldora)
Eldora - E101 umetne trepalnice imajo veliko svetlečih se kamenčkov na njih, imajo pa tudi nekaj krajših zelenih trepalnic nad črnimi. Všeč mi je debela črna črta na trepalnicah, kjer lahko naneseš lepilo. Ta jih naredi močne, da ne odpadejo že po prvi uporabi.
**********
Eldora - E101 false eyelashes have lots of rhinestones on them and they have some shorter green lashes on top of the black ones, too. I like the thicker black line on them where you put on the adeshive. This makes them stronger so they won't fall appart after the first usage.
Eldora - E101 False eyelashes (review) #4
Eldora - E101 False eyelashes (review) #2
Vsak par trepalnic pride s priloženim lepilom, kar je super. Torej, vse kar moraš narediti je, da naneseš lepilo na debelo črto trepalnic, počakaš minutko, da se lepilo malce posuši in spremeni barvo iz bele v modro. Takrat pa jih nežno pritisneš na zgornjo črto svojih trepalnic.
**********
Every pair of lashes comes with an adeshive which I think is great. So, all you have to do is put some adeshive on the thick line of the eyelashes, wait a minute for the glue to dry a bit and turns blue. After that you just press them on the upper line of your lashes.
Eldora - E101 False eyelashes (review) #3
Imela sem nekaj težav z leplenjem trepalnic, saj jih običajno ne nosim, zato z njimi nimam veliko izkušenj. Ampak nekako mi je le uspelo, da nisem ob leplenju uničila svojega make-upa. Zanj sem uporabila: veka: Barry M Dazzle Dust - 92 Aqua Gold, zunanji kotiček oči: Fyrinnae - Sleepy Hollow, pod obrvjo + notranji kotiček oči: Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent.
**********
I had some problems putting them on beacuse I usually don't wear falsies so I hardly have any experience with them. But somehow I managed to put them on without ruining my eye make-up. For that I used: lid: Barry M Dazzle Dust - 92 Aqua Gold, crease: Fyrinnae - Sleepy Hollow, highlight + inner corner: Barry M Dazzle Dust - 27 Gold Iridescent.
Eldora - E101 False eyelashes (review) #6
Vem, da sem objavila že veliko slik, vendar imam še eno za vas. To pa je slika celotnega izgleda. Zdaj pa mi povejte še, ali bi jih ve nosile? :)
**********
I know I posted a lot of pictures already but I have one more for you. It's the pic of the whole look. Now, tell me, would you wear them? :)
Eldora - E101 False eyelashes (review) #5
Če želite izvedeti več o Eldori, kliknite na spodnjo sliko.
**********
If you'd like to know more about Eldora just click on the photo below.




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

8 komentarji:

ainos2 pravi ...

Oh my goodness- you are beautiful!!!
I've always wanted to try rhinestone lashes, but was afraid they would feel heavy on my eyelids or interfere with blinking. They look so nice on you, I'm going to give them a try for Halloween.

Btw...I absolutely *love* everything you sent me. I am soooo happy with the Essense plates, and the S-He polishes are by far my favorite. I've had a bottle of SH Prism in Turquoise Opal I promised you :D
I'll be mailing it off today, so keep an eye out for it!

Gone2RehabBRB pravi ...

I would wear them If I had somewhere to wear them to :D

Kako je pa s kvaliteto?

Tiana pravi ...

ainos2 - Aaaaaaw, thank you sweety! I thought they would be anoying but they are acctualy quite nice. I wore them for a couple of hours and I had no problems with them during that time. They are very light, I forgot I was wearing them! Ofcourse you can feel them touching your highlight as they are longer than usual. Thank you for your compliments! <3
OMG, I am amazed! SH Prism Turquoise Opal? For me? *faints* Thank you, you have a heart of gold. <3 I'm glad you like what I sent you. ;)

Gone2RehabBRB - Hehe, saj bi jih lahko nosila za kakšne žure :D Moram pa priznati, da so kar trpežne in mislim, da so zelo kvalitetne. Imam pa tudi ene trepalnice od Essence, ki Eldorinim ne sežejo niti do kolen. Se se mi kar razpadle oz. trepalnice izpadajo... Tako da ja, so kvalitetnejše od večine. :)

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Zelo so mi všeč! :) Ti si pa leeeepaaa :) Zdaj končno lahko povežem čudovite nohte k obrazu ;)

Frankenstyna pravi ...

Great look! I love how the eyeshadow and the green lashes complement your lovely green eye color! Very pretty! I think I might get these lashes for Halloween.
Awesome that you are getting SH Turquoise Opal! It is on my top favorite nail color list and possibly my favorite nail color of all time! I look forward to seeing your swatches of it!

Tiana pravi ...

Helena - Meni so tudi. Zelo! :) Hvalaaaaa. <3<3<3

Frankenstyna - Thank you very much!! <3 I think that's awesome too! She surpriced me so bad! :D Can't wait! *faints again*

kelliegonzo pravi ...

this look is STUNNING!! i could never pull this off but you do it with ease!

Tiana pravi ...

Kelliegonzo - Thaaaaaaank you for your compliments! <3

Objavite komentar