četrtek, 30. september 2010

Claire's Mood - Innocent/Daring

Pozdravček! Izmed vseh Claire's Moodijev, ki jih imam, mi je bil najmanj všeč Innocent/Daring. Vendar sedaj, ko je na mojih nohtih, niti ne izgleda tako zelo slabo... :) Kakorkoli, lak je bil kar precej gost, ampak sem ga vseeno nanesla brez težav. Za željeno prekrivnost sem porabila dva tanjša sloja.
**********
Hello! My least favourite Claire's Moody is called Innocent/Daring. But now when I have it on my nails it doesn't really looks so bad... :) Anyways, this one was rather thick but I was still able to apply it without a problem. It took me two thin coats for the desired opacity.
Claire's Mood - Innocent/Daring #1
Moj fotoaparat nekako ni hotel sodelovati z menoj... Ko je lak mrzel, izgleda bolj sivo z modrim podtonom, katerega moj aparatek ni ujel. Ko pa je lak topel, pa je breskove oranžne barve, ki na sliki izgleda kar pravilno. Še vedno ne vem zakaj fotoaparat ni ujel te sivkaste barve! Kakšna ideja? :(
**********
My camera wasn't really cooperative... When the polish is cold it looks more like grey with a blue undertone which my camera could not capture. But the peachy colour when the polish is warm looks quite accurate. I just don't why my camera didn't show the greyish colour right! Any idea? :(
Claire's Mood - Innocent/Daring #3
Kot je že iz slik razvidno, ima ta lakec bolj satenast finiš, kar me sicer ne moti. Kar pa me moti na njem, pa je njegova neobstojnost. Z njim na nohtih se nikar ne pojdite tuširati, saj boste po tuširanju ostale z manj kot polovico odkrušenega laka v svojem odtoku.
**********
As you can see from the pictures the polish has a satin finish which wasn't bothering me at all. What bothered me most is the fact that this polish chips very easily. Ladys, don't go under shower with it on your nails because after you finish showering you'll end up with at least a half of the polish down in your drain.
Claire's Mood - Innocent/Daring #2

6 komentarji:

Melanie pravi ...

This is also my least favorite mood polish, but I still want it! And after I saw your pictures, I'm sure I will!

Kate pravi ...

Great application-that looks better on you than I have seen it look on anyone!

Skulda pravi ...

I love this! I know what you mean with it chipping off. It doesn't last a day on my fingernails. I need to find a super-duper bonder to help it stay on! Stays on on my toes though!

It's still so fun! XD

Tiana pravi ...

Melanie - I'm glad you like it! Thanks, sweety. :D

Kate - Thaaanks! <3

Skulda - Ooow, if you ever find it let me know! ;) Thanks. <3

Ayari/Fifi pravi ...

im loving these nail polishes...cute blog =) follow me xx

Tiana pravi ...

Ayari/Fifi - Me too! Thanks, will do! :D
<3

Objavite komentar