petek, 17. september 2010

Claire's Mood haul!

Pozdravljene! Pred nekaj dnevi sem končno dobila svoj dolgo pričakovani paket od Halifax iz bloga Sparkled Beauty. Naredila mi je ogromno uslugo in kupila nekaj Claire's Mood lakov. Hvala ti še enkrat! ;)
**********
Hello! A few days ago I finaly received a long expected pacage from halifax at Sparkled Beauty. She kindly did me a hudge favour and bought some Claire's Mood polishes for me. Thaaanks again, darling! ;)
5 Claire's Mood polishes #3
Iz leve proti desni: Fabulous/Funky, Calm/Wild, Happy/Earthy, Peaceful/Confident, Innocent/Daring. Kater vam je najbolj všeč?
**********
From left to right: Fabulous/Funky, Calm/Wild, Happy/Earthy, Peaceful/Confident, Innocent/Daring.Which one do you like the most?
5 Claire's Mood polishes #2
Opazila sem, da so me skoraj vsi odtenki teh Claire's Mood lakov spomnili na Mood struck lake. Tako, da bom zagotovo naredila nekaj primerjav za vas. Pomagajte mi, s katerim naj začnem? :D
**********
I noticed almost every shade reminded me of Mood Strucks so I'll definitely make some comparissons for you. Which one should I try first? :D
5 Claire's Mood polishes #1

8 komentarji:

Halifax pravi ...

Yay, they are safe and sound. You're right, similar colour scheme with Mood Struck, but we can't have enough mood polishes, so it's all good :)

maRyya pravi ...

omg, i'd love them too :(
awesome!

roxy pravi ...

o kok hude barve!
5 jih je, se prav na vsak prst eno barvo :)))

Jackie S. pravi ...

These are a lot of fun, enjoy!

Melanie pravi ...

you make me so jealours ;):D

Biba pravi ...

Wow, super! :D

Ivy pravi ...

Woooow! Jaz bi tudi :$

nikki pravi ...

js bi tud to! zakaj tega pri nas ne prodajajo :(

Objavite komentar