ponedeljek, 23. avgust 2010

Swap with Karen!

Zelo sem vesela, da delam to objavo! Karen iz Frazzle and Aniploish se je strinjala, da narediva swap! Zaljubila sem se v Mood Struck in Sally Hansen HD lake, ki sem jih videla na njenem blogu, zato sem jih enostavno morala imeti. Hvala ti še enkrat, Karen, res si srček! ;) Spodaj je slika vseh lakov, ki mi jih je Karen poslala.
**********
I'm so excited to post this! Karen from Frazzle and Aniploish agreed to make a swap with me! I fell inlove with Mood Struck and Sally Hansen HD polishes I saw on her blog so I really wanted to have them. I want to thank you again, Karen, you are a real sweetheart! ;) On the picture below are all the polishes Karen got for me.Spodaj so moji dragi Sally Hansen HD lepotci! A niso čudoviti?? ;P
**********
Below are my precious Sally Hansen HD nail polish beauties! Aren't they pretty?? ;P
Sally Hansen HD: Hue, Wavelength, LCD, Byte
Sally Hansen HD: Laser, DVD, Resolution, Spectrum
Tu sta še dve skupinski sliki. Meni se meša od teh lepih flašk. :D Hotela sem jih imeti odkar so te laki prišli na prodajne police! Moji novi otročički. *blushshy*
**********
Here are two pictures of them all together. I'm going crazy here, these bottles are fantastic. :D I wanted to have them as soon as they got in stores! My new babies. *blushshy*
Spodaj pa je še 12 luštnih Mood Struck stekleničk. Laki spreminjajo svojo barvo odvisno od temperature. Tako, kot so na slikah, izgledajo takrat, ko jim je hladno. :D Na pokrovčku pa se vidi kako spremenijo barvo, ko so na toplem. Komaj čakam, da vse preizkusim! Kaj pa ve pravite glede njih?
**********
Below there are 12 cute Mood Struck bottles. These polishes change their colour depending of the temperature. When they are in the cooler temp. they look like they are on the picture below. On their caps you can see how they change colour when they are in a hotter temp. I can't wait to try them on! You like?
Hvala vam za obisk in imejte lep večer še naprej! :D
**********
Thanks for visiting and have a nice evening! :D

17 komentarji:

Ivana pravi ...

Aaaaa you lucky girl! :))) Moodiji so the best! <3

Nuša♥ pravi ...

O srečnica. :D

Mood Struck so mi splooooh všeč! Swatche, prosim! :D

Tiana pravi ...

Ivana - Hehehe, hvala ti! Ja, v živo so še dvakrat bolj lepši! <3

Niša♥ - Ja, zelo velika srečnica. ^.^ Ja, seveda, jih že delam! :D

.sparkle* pravi ...

wauuuu Tianaaa :) super swap!

komaj čakam swatche <3

Tiana pravi ...

.sparkle* - Hvala ti! <3<3<3

Halifax pravi ...

Lol, Tiana, you got all the Mood Strucks, didn't you? I contained myself, only asked for 5 lol

Tiana pravi ...

Halifax - Hehe, yup, I got a bit greedy^.^ But I'm still waiting for my Claire's Moodies which are my number one moodies! <3<3<3

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

Awesome swap haul. I love a good international swap. I look forward to seeing what you do with these and swatches. Happy Day!

Ana @ Ana na S pravi ...

Zakaj, zakaj sem odprla tvoj blog??? Same "lušte" mi delaš!

Lily nail pravi ...

oh need the mood !!! where do you find them??

Nina pravi ...

Wow...to pa je pridobitev...če se kdaj kakšnega naveličaš sem takoj za kakšenega od mood lakcev <3

Tiana pravi ...

Lacquer Ware for Tips and Toes - Thanky you very much! I'll do some swatches as soon as I can! <3

Ana na S - Hehehe, pa še kdaj ^.^

Lily nail - I hear they are only available at a Meijer store. But if you don't live near one you should probably make a swap with someone who does. :D

Nina - Hvala! Seveda, ti sporočim! <3<3<3

xnosugaraddedx pravi ...

awesome swap!! i love love love the mood polishes! :D

elchy pravi ...

Koliko lepih lakcov na kupu! :o

Tiana pravi ...

xnosugaraddedx - I agree! I love them too! <3<3<3

Elchy - Hehe, meni so tudi všeč ^.^

Melanie pravi ...

I'm your new follower.
Looking forward to read your posts!

Tiana pravi ...

Melanie - Aaaaaw, thank you! It's always nice to hear that! <3

Objavite komentar