nedelja, 29. avgust 2010

Blue as the ocean :)

Pozdravljene! Danes imam očesni make-up za vas. Uporabila sem dve modri senčki iz moje 120 Manly palete, neznano črno črtalo in par umetnih trepalnic. Nastalo je to:
**********
Hello! Today I have an eye make-up for you. I used two bluish eyeshadows from my 120 Manly palette, a random black eye liner and a pair of false lashes. Here's what I came up with:V bistvu sem imela kar dosti težav s temi umetnimi trepalnicami... Ste jih ve že kdaj nosile? Kakšen nasvet? :)
**********
I actually had a lot of problems with these false eyelashes... Have you every tried them on? Any tips? :)Hvala za obisk in imejte lep večer še naprej! :)
**********
Thank you for visiting and have a nice evening! :)

4 komentarji:

Lily nail pravi ...

beautifull !!!

Biba pravi ...

Čudovito, sploh trepalnice so mi nore in sploh ne izgleda, da bi imela kake težave z njimi!

Tiana pravi ...

Lily nail - Thaaaaanks! <3

Biba - Hvala ti! No ja, prehitro sem jih dala na veko, lepilo je bilo še mokro in se je potem vse na veki lepilo. Saj sem potem zadevo rešila s pinceto. :D

KarenD pravi ...

I'm impressed! I won some false lashes and tried and tried to get them on right and never managed. I'll have to pull them out again sometime and see if I have better luck.

Objavite komentar