sobota, 10. julij 2010

ZOYA - Mimi

Danes moje nohte krasi ZOYA - Mimi, ki je del Sparkle kolekcije. Lak ima toplo vijolično bazo z ogromno majhnimi steklastimi kosmički, ki odsevajo zlato, vijolično, fuchsia barvo ter celo rožnato; različno glede na osvetlitev. Na začetku sem imela ogromno težav s fotoaparatom, saj ta ni kazal pravega odtenka vijolične. Prevladovala je bolj modra kot pa vijolična. Nekako mi je končno uspelo pravilno nastaviti nastavitve. Najbrž bi lahko rekli, da so slike dokaj barvno pravilne. ;)
**********
Today I have on ZOYA - Mimi. Mimi is a part of a Sparkle collection. It's a warm purple base with lots of fuchsia, gold, purple and pink glassy mini flakies which change colour depending on the lighting. First I had some troubles with my camera not picking the right shade of purple. It was more blue than purple, actually. I somehow managed to get the camera settings right and here we are! I guess we could say that my pics are pretty colour accurate. ;)
Edina slaba stran Mimi je ta, da pusti madeže na nohtih. Ko sem odstranila lak dol iz mojih nohtov, sem videla, da so rdeči... Saj ni bilo tako hudo, morala sem jih samo malo popiliti, nato so bili kot novi! :D Kaj pa ve mislite o njej? Je v vaših očeh tudi lepotica? Če ni, zakaj?? ;)
**********
The thing abot this beauty Mimi is that it stains. When I removed the polish off of my nails they were red... It wasn't a big deal, I just had to buff my nails for a bit and my nails were as good as new! :D What do you think about her? Is she a beauty in your eyes as well? If not, why?? ;)
No, Mimi ne pokaže toliko različnih barv v steklenički, kot recimo Charla, vendar mi je kljub temu izjemno všeč! Nisem še videla podobnega laka in zaradi tega ga obožujem! <3
**********
Well, Mimi doesn't show all that much different colours in the bottle as much as, let's say Charla but I still like her! I've seen nothing like it and I adore it for that! <3>

7 komentarji:

Anna. pravi ...

Tiana jaz resnično občodujem tvoje prekrasne nohte, res lepo negovano obnohtno kožico in ta perfekten nanos.<3 Torej same pohvale;)
Tale zoya pa...prečudovita je!

Tiana pravi ...

Anna. - Hihihi, ja hvala!! <3<3<3 Jap, zoyica je res lepa! ;)

fierce nails and beauty pravi ...

That purple is stunning.
Great photos too, i think you captured its true colour :)
I can see it changes colours slightly on different angles.
Very nice.
♥ Bev
xoxo

Anček pravi ...

Joj kakšna lepotička<3 imam že vse zoyice ki si jih objavila na WL :)

Tiana pravi ...

Fierce nails - Yes, I agree! Thank you, I think so too. ;)

Anček - Jaa! <3 Ooo, me veseli ;)

'chelle pravi ...

Hi Tiana! I just stumbled across your blog while browsing other Slovenian bloggers. Your blog is lovely! =)

Mimi is absolutely gorgeous on you! I definitely think it's a beauty.

Tiana pravi ...

'chelle - Oooow, thank you very much!! Yes, Mimi sure is a beauty. <3

Objavite komentar