ponedeljek, 12. julij 2010

!!!!Viva La Nails!!!!

Pozdravljene moje drage bralke!
Danes vam bom predstavila nekaj nail art proizvodov iz Viva La Nails! Sem super navdušena nad stvarmi, ki sem jih dobila. Vse tiste nalepkice, krušene školjke, bunkice, obročki, kamenčki in bleščice me kar pogrejejo! Zelo so bili radodarni. Pa pojdimo kar na slike. Prva prikazuje cel paketek.
**********
Hello my dear readers!
Today I'll be showing you some nail products from
Viva La Nails! I am super excited about all those nail stickers, water decals, crushed shells, rhinestones, dazzlings and glitters! Whoooho! They were extra generous. Let's go right onto the pictures. The first one is a pic of the whole pacage.Tu je nekaj slik trakcev in obročkov od bliže:
**********
Here are some upclose pictures of my favourite flitters and dazzlings:
Slike vsega nail arta, ki sem ga dobila (vse to izgleda mnogo lepše v živo!):
**********
Pictures of all of the nail art I got (these look so much better in RL!):Tako. V prihodnje pričakujte veliko manikur narejenih iz teh zgornjih stvari! Se že veselim!
Ste že zaprosile za svoj paketek? Če niste, kliknite TUKAJ.
Katera stvarca vam je najbolj všeč? ;)
**********
You can expect some major nail art manicures in my next posts! I can't wait to make them! Have you asked for your pacage yet? If you haven't click HERE. Which nail art thingy do you like the most? ;)



* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

3 komentarji:

Tiana pravi ...

Now, who wouldn't want these? They look stunning! <3<3<3

fierce nails and beauty pravi ...

I love all those extra bits you can get for your nails.
Mine come in little glass jars and they look like lollies :) mmm
Have you tried nail foil?

Tiana pravi ...

Fierce nails and beauty - Hihi, yes, thet's awesome! Ow, no, I haven't tried nail foil cause I don't know where to buy it... Sadly it's not available here in my country Slovenia... :(

Objavite komentar