petek, 09. julij 2010

Ruffian manicure fail...

Torej, končno sem se odločila, da bom naredila Ruffian manikuro. Na včerajšnjega neončka Piggy Paint - Drama sem nanesla plast rdečega laka z zlatin odsevom Essie - Jag-U-Are. To je bil moj prvi Ruffian poiskus, zato zdržite z mano. Tu je nekaj slik:
**********
So, I decided to finaly make a Ruffian manicure. On top of my yesterday's mani with Piggy Paint - Drama I applied one coat of a red polish with golden iridiscence named Jag-U-Are by Essie. This is my first Ruffian attempt so bare with me. Here are some crapy photos:Kot lahko vidite iz slik, ta Ruffian manikura res ni ena izmed boljših, vendar mislim, da se bo to izboljšalo čez čas. Sem prepričana, da jo bom še kdaj naredila! Kaj pa ve mislite? Vam je všeč ali ne? ;)
**********
As you may see this Ruffian mani isn't really the best but I think it'll get better with time. I sure am doing Ruffian style again! What so you think? Like it? Not? ;)
Spodaj je še ena slikica rožice! Meni je zelo lepa! <3<3<3
**********
Here's a bonus pic! I like this one a lot! <3<3<3

14 komentarji:

Shiny! pravi ...

I like the color combination, and I think it turned out good! :)

nihrida pravi ...

Zakaj pa fail? Meni izgleda čisto OK. =)

Tiana pravi ...

Shiny! - Ooow, thank you very much! :)

Nihrida - Nevem, v RL izgleda bolj nenatančno in lisasto... :D Hvala ti. <3

Skulda pravi ...

This isn't a fail! It's so pretty! It's such a pretty combination!

Tiana pravi ...

Skulda - Thanks sweety! I appreciate it! ;)

fierce nails and beauty pravi ...

Great job....
Don't be so hard on yourself :)
I love mixed colours.
♥ Bev

Ivana pravi ...

Ma kašn fail! Pšt! Prov huda je! :))

Tiana pravi ...

Fierce nails and beauty - Thanks! I know, I'm often like that.. :) Have fun!

Ivana - Hihi, hvala ti! <3

ABOP pravi ...

I actually like this a lot!

Tiana pravi ...

ABOP - Thanks! ;)

kelliegonzo pravi ...

this is an awesome awesome mani!!

Tiana pravi ...

kelliegonzo - thaaaank you! <3

Vibrant V pravi ...

A fantastic effort - don't be so hard on yourself! ;)

Ana pravi ...

I haven't seen this combo of colours before and I think it looks really cool - prelepo!

Objavite komentar