Danes vam bom predstavila Piggy Paint lak za nohte, ki je naraven, okolju prijazen lak, specializiran za važna mlajša dekleta. je popolnoma neškodljiv, hipoalergenska formula ga naredi varnega za uporabo na vseh prašičkah. Piggy Paint je baziran na vodi in ne vsebuje škodljivih kemikalij. Ker pa le-teh ni; je brez formaldehyde, toluene, phthalatesa, Bisphenola A, ethyl acetata in acetona, so te posebni laki kot nalašč za mlajša dekleta.

Piggy Paint - Drama je oranžen neonček. Ko sem prvič odprla stekleničko in povohala vsebino, sem bila kar presenečena. Ni imel tistega rezkega vonja, ki je normalen za vse lake. V bistvu je imel kar prijeten vonj, ki spominja na celulozo oz. nepredelan papir. :) Eno plast Drame sem nanesla na noht in jo nato zbrisala, da sem videla, če pusti packe na nohtu. Na žalost jih je, vendar je to kar normalno za večino neon lakov. Zaradi tega, sem najprej nanesla dve plasti belega Essie - Blanc laka, nato pa dve plasti neončka Piggy Paint - Drama. Nastalo je tole:
**********
Today I'm presenting a Piggy Paint polish which is a natural, eco-friendly nail polish designed for fancy girls. Its non-toxic, hypoallergenic formula makes it safe to use on all piggies. Piggy Paint is water-based and does not contain harsh chemicals. Since there are no toxic chemicals; it’s free of formaldehyde, toluene, phthalates, Bisphenol A, ethyl acetate and acetone, these polishes are very appropriate for younger children.

Piggy Paint - Drama is an orange neon. When I first opened the cute bottle and smelled it I was surprised. It didn't have the harsh smell which is normal for other polishes. It acctualy smelled nice. :) I applied one coat of Drama on my nails and then cleaned it up to see if it would stain my nail. Unfortunately it did but that's normal for most of neons. Anyways, because of the staining I first applied two coats of white Essie - Blanc nail polish and on top of that two coats of Piggy Paint - Drama. Here's the result:
Jap, lak izgleda zelo živahno, kar žari, vendar mi je zelo všeč! Kaj pa ve mislite o neon lakih? Že imate kakšnega? ;)
**********
Yup, It's very bright but I love it very much! What do you think about neons? You have any? ;)
Spodaj je slika rožice takoj po dežu. Moja mami ima poln vrt takih lepotičk. So vam všeč? :D
**********
Here's a picture of a flower right after the rain. My mother has these all over our garden. You like them? :D
Če želite izvedeti več o teh neškodljivih Piggy Paint lakih ali, če jih želite kupiti, samo kliknite na spodnjo sliko!
**********
If you want to learn more about those non-toxic Piggy Paint polishe or if you want to purchase some just click on the photo below!




* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

8 komentarji:

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Woow kako je ta lep!

Tiana pravi ...

Helena - Hihi, meni je tudi všeč! ;)

Anna. pravi ...

OMG:O..Barva...wauu za dol padit;). Res mi je zelo zelo všeč..pa tvoji nohti:O..prekrasni so!

Tassa pravi ...

Huda barva! Sama nisem pristaš neončkov in nimam še nobenega, ampak na tebi izgleda fenomenalno. :))

*~ JuLiAnnE ~* pravi ...

Wow I love the color! It's so vibrant!

Tiana pravi ...

Anna. - Jap, res je take posebne barve! ;) Hvala! :**

Tassa - Ja, se strinjam! Najlepša ti hvala. Sem se tako dolgo trudila z nastavitvami na fotoaparatu, ker mi nikakor ni uspelo ujeti te živahne barve, vendar mi je to po dolgem času končno uspelo! :*

*~JuLiAnnE~* - Yes, it really is! <3<3<3

fierce nails and beauty pravi ...

That colour is beautiful!!!

I am a big fan of bright colours, makes yoiu stand out in a crowd ;)

The packaging is soooo cute to.

♥ Bev

Tiana pravi ...

Fierce nails and beauty - Yes, it is! I couldn't agree with you more! <3<3<3

Objavite komentar