torek, 13. julij 2010

OPI Summer Flutter collection!

Jupiiii! Danes sem dobila novo OPI Summer Flutter kolekcijo, ki sem jo naročila pri slovenski spletni trgovini Zapikonai! Spet sem paketek dobila rekordno hitro. :D Tukaj so slike:
**********
Wohooooo! Today I got a new OPI Summer Flutter collection I ordered at a Slovenian online store Zapikonai! I got my pacage super fast again! :D Here are some pictures:
Iz leve proti desni: / From left to right:
Flower-to-Flower
Flit a Bit
Wing It!
Catch Me in Your Net
Moram priznati, da mi je ta kolekcija močno všeč, kljub temu, da je notri identičen odtenek laku ZOYA - Charla (Catch Me in Your Net) in da je notri tudi že povsod viden Flit a Bit, ki sploh ni nič novega (svetlo oranžen krem lak). Tile mini lakci so tako hudo srčkani! Že imate to kolekcijo? In kater odtenek vam je najbolj všeč? ;)
**********
I must admit that I like this collection despite the ZOYA - Charla dupe (Catch Me in Your Net) and the orange shade Flit a Bit which is nothing new (it's just a bright orange creme). These minis look so darn cute! Do you have this collection? Which polish is your absolute favourite from this collection? ;)

10 komentarji:

xnosugaraddedx pravi ...

omg!! can't wait for the swatches!! they look so lovely~ :D

Tiana pravi ...

xnosugaraddedx - I'll swatch them as soon as possible! Yes, they are sweet! <3

'chelle pravi ...

I'm looking forward to your swatches too =) the colours look so pretty and summery!

*Fleur* pravi ...

Lovely <3 If you get tired of any of them, just call me xD

AllYouDesire pravi ...

So cute!!! :)

Tiana pravi ...

'chelle - I promise, I'll do them fast. :D I couldn't agree with you more! <3

*Fleur* - Zmenjeno! :D :D

AllYouDesire - Yeees, they are! <3<3<3

Biba pravi ...

Mene ta kolekcija ni prepričala... Komaj pa čakam, da vidim te odtenke na tvojih nohtih! :)

Tiana pravi ...

Biba - No, ja, vse je odvisno od okusov ljudi ;) Hvala. <3

YenRobles pravi ...

Wow! They are lovely colors.. :)

Tiana pravi ...

YenRobles - Yup, they really are! <3

Objavite komentar