OPI - Flower-to-Flower je svetel rozast lak z veliko drobnega srebrnega šimra. Ta odtenek je zelo lep! Nanos ni bil problematičen, nosim tri plasti.
**********
OPI - Flower-to-Flower is a bright bubblegum pink polish with a lot of tiny silver shimmer in it. I think this shade is very very pretty! The application was flawless, I'm wearing three coats.
Tako pa izgleda na sončku. Mislim, da je prav ta fini šimer ta, ki naredi Flower-to-Flower tako posebnega. Kaj pravite o njem? ;)
**********
Here's how it looks on the sunlight. I think this fine shimmer is what Flower-to-Flower makes so special. Do you like it? ;)
Ta rozast odtenek je prav nalašč za poletje! Imejte lep dan še naprej! <3
**********
This shade is perfect for summertime! Have a nice polished day! <3

8 komentarji:

Tassa pravi ...

Sploh ne maram roza lakcev, ampak tale mi je pa božanski. <3 Tisti shimmer mu da piko na i. :)

Tiana pravi ...

Tassa - Jaz jih tudi ravno ne obožujem, vendar se popolnoma strinjam s teboj! <3<3<3

Anna. pravi ...

OMG. i love it! resno tole je pa najlepši rozek, kar sem jih kdaj videla. Pa super paše na tvoje nohte, so mi zelo všeč skrajšani;)
<3

Tiana pravi ...

Anna. - :D Me veseli, da ti je všeč! ;) Hvala ti! <3<3<3

Clau's pravi ...

Fab color!

xoxo**

Tiana pravi ...

Clau's - Thanks! <3<3<3

Tamara pravi ...

Čudovit je! <3

Tiana pravi ...

Tamara - Ja, res je! <3<3<3

Objavite komentar