Naj začnem z lakom, ki mi je najmanj všeč iz te kolekcije. OPI - Flit a Bit je žareč svetlejši oranžen krem lak in se meni ne zdi nič posebnega. Vendar počakajte! Bila sem prijetno presenečena nad njegovim hitrim sušenjem (moj prvi noht je bil čisto suh, ko sem končala z nanašanjem na svoj zadnji, 5. noht!) in nad tem, da je popolnoma prekriven v dveh slojih. Ima tudi tisti lep glossy odsev brez nadlaka. Ja, kvaliteta kar kriči, da ta lak pripada znamki OPI. =D
**********
Let me start with my least favourite of the bunch. OPI - Flit a Bit is a lighter orange bright bright creme which is nothing special. But wait! I was surprised how quickly it dried (my first nail was entirely dry when I finished applying OPI on my last 5th finger!) and how it's totally opaque in two coats. It has this nice glossy surface even without a topcoat. Now that's more like OPI. =DZgoraj: Lak ne vsebuje nikakršnih bleščic ali shimmra. Kaj pravite nad tem odtenkom? Vam je všeč, ali morda niti ne? ;)
**********
Upper picture: The polish doesn't contain any glitter or shimmer. What do you say of this shade? You like it or maybe not? ;)
Spodaj je slika za vse ve, ki ste očarane nad oranžkotom!
**********
Below is a photo for all of you orange lovers!

7 komentarji:

sonidlo pravi ...

I like your blog more and more!

Anček pravi ...

lep lakec!
Jaz tudi pri teh minijih vedno začnem z lakcem ki mi je najmanj všeč :) ...pa mi ponavadi potem postane najbolj *blush*

Tiana pravi ...

sonidlo - Ooow, thank you sweety! <3

Anček - Hihi, ja, meni je ta vse bolj in bolj všeč! :D

Enamel Girl pravi ...

love, love, LOVE this color. beautiful swatches!

Tiana pravi ...

Enamel Girl - Thank you very much! I appreciate it! <3

headtofoot pravi ...

wow! so beautiful, how you arranged the colour on the pics, thanks for sharing! great colour!

fierce nails and beauty pravi ...

I love the orange.
I am right into the bright colours at the moment, so i think it looks great.
And what a bonus that it dried so quickly.
Loving the flower pic too.
♥ Bev
xoxo

Objavite komentar