Hojla! Danes sem hotela preizkusiti enega izmed Barielle lakov, o katerih sem pisala v prejšnji objavi, vendar zunaj ni bilo sončka. Odločila sem se, da vam raje pokažem eno izmed svojih starih manikur. No, ni ravno stara, bila pa je narejena pred tremi dnevi. ;) Predstavljam vam OPI - Catch Me in Your Net iz Summer Flutter kolekcije!
**********
Hello there! I wanted to try one of Barielle polishes from my previous post but there was absolutely no sun outside so I decided to post an old manicure. Well, not so old, let's say three days old. ;) I present you OPI - Catch Me in Your Net from the Summer Flutter collection!OPI - Catch Me in Your Net je modro baziran lak z ogromno drobcenih duochrome delčki. Ti majhni delčki, ki so kot steklo, odsevajo od modre do modrozelene ter zelene. Za polno prekrivnost sem potrebovala tri nanose.
**********
OPI - Catch Me in Your Net is a blue based polish with a great amount of tiny duochrome speckles in it. Those glassy-like speckles change from green to blue and teal. It took me three coats to achieve full opacity.
Resnično mislim, da tej lepotici delam krivico s svojimi ne-tako-dobrimi slikami... Prelivanje zelene in modre barve je veliko bolj očitno v živo kot pa na slikah, ki sem jih objavila.
**********
I really think I'm not doing this beauty justice with my not-so-good pictures... The duochromyness is much more obvieous in person than it is on those pistures I posted.Spodaj pa je slikica mojega mačkona, ki je ravnokar zbudil in je že na poti k meni, da mi nagaja. :D Res je srček! :D
**********
On the picture below is my little cat who just woke up and is on his way to tease and play with me. :D He's such a sweety! :D

8 komentarji:

Tiana pravi ...

Awwwwww, the cat is so cute! <3<3<3

Laynie pravi ...

Wow, that polish is gorgeous! I'm seeing intense blue with green as well... so, so pretty. And the kitty is adorable!!

With love, Ana. pravi ...

Wauuu kako je lep!

Tiana pravi ...

Laynie - Aaww, thank you so much! <3

Ana. - Jaa, definitivno se strinjam! Čeprav, v živo je še lepši. ;)

beauty.bloger.hr pravi ...

Fantastic colour!

Tiana pravi ...

beauty.bloger.hr - I totally agree! <3 It's amazing. :D

fierce nails and beauty pravi ...

really pretty colour.
Cute cat too. I ♥ cats

Tiana pravi ...

fierce nails and beauty - Yes it is! *cat says thanks!*
<3<3<3

Objavite komentar