petek, 09. julij 2010

My first swap!

Pred dvema mesecema sva se jaz in Mirjam iz Colour Victim bloga odločili, da narediva majhen swap. Sčasoma se je ta večal in večal, dokler ni postal ogromen. :D Kupila mi je veliko lepotcev in s čisto vsemi laki sem zelo zadovoljna. Mirjam, ZAKON SI!!!
Tu je slika celega paketka:
**********
About two months ago, me and Mirjam from Colour Victim decided to make a little swap. With time it was getting bigger and bigger until it got hudge. :D She got me some nice babies and I'm happy with each and every bottle. Mirjam, you're THE BEST!!!
Here's a photo of the whole pacage:Spodaj je slika H&M lakov od bliže (uuupsi, popolnoma sem pozabila na vijolkota Goddess on stage - zgornja slika, druga vrsta, prvi lak iz leve). Iz leve proti desni: Material Girl, Cha Cha, Sinful Senorita.
**********
Below is a closer pic of H&M polishes (uuups, I forgot about purple Goddess on stage - upper picture, second row, 1st polish from the left). From left to right: Material Girl, Cha Cha, Sinful Senorita.
Štirje Hema laki in dve Effect nail lepotici!
1. vrsta, L-D: 208 and 210,
2. vrsta, L-D: 905, 03, 04, 906.
**********
Four Hema polishes and two Effect nail beautys!
1st row, L-R: 208 and 210,
2nd row, L-R: 905, 03, 04, 906.
Tu je tudi Hello Kitty lak! Kako je srčkan! Ime mu je Garden Green.
**********
Here's a Hello Kitty polish! How adorable is that!? It's named Garden Green.
Zadnji, a ne nepomembni: Catrice laki! Te izgledajo mnogo bolje v živo, kot na slikah! <3
1. vrsta, L-D: Blue's brother, Wrapped around my finger, Let's mauve on!
2. vrsta, L-D: Poison me, poison you!, Caught on the red carpet, Hot or not?
**********
Last but not least: Catrice nail polishes! They look much better in person! <3
1st row, L-R: Blue's brother, Wrapped around my finger, Let's mauve on!
2nd row, L-R: Poison me, poison you!, Caught on the red carpet, Hot or not?
Zelo so mi všeč! Hvala ti še enkrat, Mirjam, super si bila! ;) Podrobnejši opisi in swatchi prihajajo kmalu. :D
**********
I like them a lot! Thanks again, Mirjam, you've been wonderfu! ;) Swatches coming soon. :D

6 komentarji:

Ivana pravi ...

Mamma Mia, krasne pridobitve!<3 Ampak Senorita zmaga!

Lily nail pravi ...

nice swap !!

fierce nails and beauty pravi ...

You lucky girl.
What gorgeous colours.
That Hello Kitty is too cute.
♥ Bev
xoxo

Tiana pravi ...

Ivana - Hehe, ja super so tile lakci!<3 Senorita je v živo še lepša... ;)

Lily nail - Yes it is! :D

Fierce nails and beauty - Hehe, I know. :D I agree, Hello Kitty does look aborable! <3

Enamel Girl pravi ...

oh boy you hit the motherload! this is an amazing swap!!! enjoy your new goodies :)

Tiana pravi ...

Enamel Girl - Hehehe, yes I did! :D Thanks. <3

Objavite komentar