petek, 02. julij 2010

Later Gator, in awhile crocodile!

Pozdravljene!
Skoraj sem pozabila objaviti slike svoje prejšnje manikure! Uporabila sem IP m54 in črn holo Color Club - Revvvolution lak za štempljanje. Ker se mi manikura še ni zdela dovolj začinjena, sem dodala še nekaj barvnih kamenčkov. Tu je nekaj slik:
**********
Hello!
I almost forgot to post pictures of my last mani! I used IP m54 and a black holo Color Club - Revvvolution polish for stamping. Because I thought my mani wasn't spiced up enough I added a couple of rhinestones. Here are some pictures:Meni se zdi, da konad na holografskih lakih izgleda odveč, vendar sem se vseeno odločila poskusiti. Vam je všeč rezultat? :)
**********
Honestly, I think konad looks a bit unwanted on holographic polishes. I still wanted to give it a try. Do you like the result? :)

9 komentarji:

Steffie pravi ...

Looks really cute

Tiana pravi ...

Thank you, Steffie! :))

Maestra pravi ...

Zelo lepo je prišlo! Super kombinacija!

Tiana pravi ...

Maestra, me veseli, da ti je všeč! Hvala. ;))

nihrida pravi ...

Izjemno luštna kombinacija. =)

Vali pravi ...

Če pa to ni umetnost nardit...
Zgleda res fantastično.

Tiana pravi ...

Nihrida - Hvala ti! <3

Vali - Hehehe, najlepša ti hvala ;))

Shiny! pravi ...

I know what you mean with Konad and holo polish, but this turned out great! :)

Tiana pravi ...

Shiny! - Ow, thank you, girl! <3<3<3

Objavite komentar