četrtek, 15. julij 2010

Essence - Thirsty!

No, ker sem bila včeraj celo dopoldne in popoldne v bazenu, je bila moja manikura kar poškodovana, saj se je lak že začel krušiti. Ja, bil je čas za novo. Odločila sem se za rdečega jelly lak Essence - Thirsty! iz Eclipse kolekcije. Nanos je potekal kot po maslu, potrebni sta bili dve plasti, da so izginile moje bele konice. :)
**********
Well, since I was in the pool all morning and afternoon yesterday my mani was pretty damaged because it started chipping. Yes, it was time for a new one. I decided to go with a red jelly nail polish Essence - Thirsty! from the Eclipse collection. This one was quite easy to apply and it took me two coats to get ride of my VNL. :)Z lakom nisem imela nikakršnih problemov, sušil se je hitro in ni bilo vidnih nobenih mehurčkov. Vam je všeč? ;)
**********
I didn't have any trubles with this polish, its drying time was fast and there was no visible bubbles on my nails after applying it. How do you like it on me? ;)

10 komentarji:

mancina se štima pravi ...

ful lep lakec in ti super paše!

Asami pravi ...

This looks super cool!

Clau's pravi ...

Fab color =)

xoxo***

Tiana pravi ...

Mancina - Hvaaaala! <3

Asami - Thank you very much! :D

Clau's - Thanks! ;)

With love, Ana. pravi ...

Tale pa je lepotec, ga morem it kupit :))))

Tiana pravi ...

Ana. - Ja, res je lep! <3

Maestra pravi ...

Zelo lep lak! Eden redkih rdečkov, ki so mi všeč.

Tiana pravi ...

Maestra - Ja, res je lep! <3<3<3

shoutingwind pravi ...

Blood Red! I love it

Tiana pravi ...

shoutingwind - Thanks! <3

Objavite komentar