Essence - Ready to be bitten? je slaboprekriven nude lak z veliko toplejšimi mejčkenimi delci, ki spominjajo na mini kosmičke ali drobljeno steklo. In ravno tile delci ga naredijo posebnega! Mislim, da se s tem lakom ne da doseči polne prekrivnosti, ker ima enostavno premalo pigmenta in ni dobro prekriven. Na slikah nosim tri plasti, vendar se še vedno vidijo moje bele konice... tega pa jaz ravno ne maram. Kaj pa ve mislite o tem odtenku? Ga bi nosile?
**********
Essence - Ready to be bitten? is a sheer nude based polish with a lot of warm glassy speckles in it. And those glassy speckles make this shade so pretty! I don't think you can get a full coverage with this polish because it's just to sheer. On the pictures I'm wearing three coats and my nail line is pretty visible... I don't like to have a VNL. What do you think about this shade? Would you wear it?Priznam, da mi je kljub njegove slabe prekrivnosti neznansko všeč. Ga že imate?
**********
I have to admit that I still love this polish very much despite the VNL. Do you have it already?
Ta lak ni del mojega giveaway-a, temveč je bil ta lak dodatno kupljen samo zame. :D Hvala za obisk in imejte lep večer še naprej! ;)
**********
Please take note that this polish isn't a part of my giveaway. I bought one extra just for me. :D Thanks for visiting and have a nice evening! ;)

21 komentarji:

Pippa pravi ...

Wow. Kako lepi in dolgi nohtki! Jaz ta lak uporabljam samo za layering in je super. :)

Tiana pravi ...

Pippa - Hvala! Ja, se strinjam, za layering je odličen, pa tudi za kakšno francosko manikuro ne bi bil slab. :D

With love, Ana. pravi ...

Krasnoo in nohtki <3

Tassa pravi ...

Pa saj to zgleda kot french. Ne morem verjet, da so tvoji nohti tako beli. Ko sem pogledala fotko sem bila 100%, da imaš konice belo pobarvane.

Res prečudovito!!! <3 <3 <3 <3

Anček pravi ...

OMG :O prečudovito <3
sem šla mimo tega lakca že vsaj 5x v trgovini, zaradi te slikice ga bom pa zagotovo kupila če ga še kje dobim <3 res noro lepo!

Ivana pravi ...

Ful lepo! :) Komaj čakam, da ga dobim!!! :)))

Tiana pravi ...

Ana - Hvala! ;)

Tassa - Ja, recimo. :D Spodaj (pod nohtom) sem jih namazala z belo barvico, je najbrž tudi to malce prispevalo k belini. Drugače so pa res bele, ja :)

Anček - Hihi, hvalaa. Upam, da ga še dobiš! <3

Ivana - Hvala ti! <3<3<3

elchy pravi ...

Zelo lepo ti pristoji! <3 Meni je ta najljubši iz elipse LE. :)

sonidlo pravi ...

I quite like it :)

Tiana pravi ...

Elchy - Ooo, hvala! Ja, res si zasluži prvo mesto! <3

Sonidlo - Thanks! ;)

T. Sofy pravi ...

I sweetie.
So i dont know why, but the link were i announce your contest, and other was been deleted. I did a new one.
I sorry for the inconvenient!
I respond in this entry so that the other entry don't be confused!
You can check the new blog post in my blog here http://yesiamagirlandsowhat.blogspot.com/2010/07/sunday-contest-day-d_11.html

Again, so so sorry!

Tiana pravi ...

T. Sofy - Ow, deleted? That's odd. Don't worry, it's OK. :D Thanks for letting me know!

Anna. pravi ...

Tiana...omg..*padedol* tole je prekrasno, jaz bi na tvojem mestu samo takšne lake nosila in se bahala z lepimi nohti;) pa kako bele konice..fauš sm ti;)

Clau's pravi ...

Fab color :)

xoxo***

Midge pravi ...

pretty!! a little too sheer for me tho, I also dont like VNL. would be good over another color maybe

Enamel Girl pravi ...

Very beautiful. That would be a great wedding mani!

Tiana pravi ...

Anna. - Hihihi, najlepša ti hvala! <3

Clau's - It is, isn't it! I like it a lot!

Midge - Well, yes, it is pretty sheer, I think I'd probably get a full coverage at 6-7 coats (guessing) :D Yes, it is perfect for layering! :D

Enamel Girl - :D Yeeees, you're right! <3

fierce nails and beauty pravi ...

Gorgeous colour Tiana.
Would look nice just over your white tips maybe?
♥ Bev
xoxo

Tiana pravi ...

Fierce nails and beauty - Thanks! Yes, that's a great idea! ;)

'chelle pravi ...

This looks so beautiful on your nails! I love the shape of your nails too, I'm so envious of the length.

Tiana pravi ...

'chelle - Thaaaaaaaank you, dear! Ow, don't worry, yours will be like mine in no time! <3

Objavite komentar