ponedeljek, 19. julij 2010

Essence - Hide Bella Hide

Essence - Hide Bella Hide je srebren lak z frosty ali celo z metalik finišem, hkrati pa vsebuje ogromno majhnih bleščic oz. šimra. Mislila sem, da me bodo proge na nohtih motile, vendar me niso. Lak mi je celo všeč. Nanos je bil malce težaven, saj je lak kar gost. Čas sušenja pa je povprečen. Formula laka bi bila boljša, vendar ni najslabša. Vam je všeč? :)
**********
Essence - Hide Bella Hide is a silver polish with a frosty or even a metalic finish but it also contains a lot of shimmer. I tought the strickes would bother me but they didn't. I like this one a lot. The application was a bit rugh because it was a bit thick. Its drying time was average. This polish could have a better formula but I guess it could have been worse. How do you like it? :)Tu sta še sliki nohtov pod sončno svetlobo. :D Meni je lak zelo všeč. Pa vam? :*
**********
Here are some pictures of how it looks like in the sunlight. :D I like this polish a lot. Do you? :*
Ta lak ni del mojega giveaway-a, temveč je bil ta lak dodatno kupljen samo zame. :D Hvala za obisk in imejte lep večer še naprej! ;)
**********
Please take note that this polish isn't a part of my giveaway. I bought one extra just for me. :D Thanks for visiting and have a nice evening! ;)

6 komentarji:

*~ JuLiAnnE ~* pravi ...

Very nice! Perhaps the thickness would make it good for konad stamping?

fierce nails and beauty pravi ...

Thats a really pretty colour :)

elchy pravi ...

Čudovit je! <3

Tiana pravi ...

*~ JuLiAnnE ~* - Yes it is! Ow, right, it is very easy to stamp with this one. :)

Fierce nails and beauty - Yes, I agree! <3

Elchy - Hvala! :D

Anček pravi ...

super ti ga je supelo nalakirati, pri meni je vedno vsaj 4x toliko prog od čopiča *blush*
barva mi je pa itak perfektna ;)

Tiana pravi ...

Anček - Hehe, ja sem bila res super previdna pri nanašanju, saj na desni roki je več prog... :D Ja, meni je barva tudi všeč. <3

Objavite komentar