petek, 23. julij 2010

Barielle haul!

Pozdravljene! Danes sem dobila svoje prve tri Barielle shades lake zahvaljujoč prijaznemu dekletu Sillyblond iz ARS-a! Hvala ti še enkrat! :* Zelo sem navdušena nad njimi! Tukaj so:
**********
Hello! Today I got my first three Barielle shades polishes thanks to a kind girl from ARS forum, Sillyblond! Thanks again! :* I'm so excited! Here they are:Iz leve proti desni: June Bug, Belly Dance, Blackened Bleu. V bistvu sem hotela naročiti še dva več, vendar ju nisem, saj so kar dragi... Vendar sem prepričana, da ju bom probala dobiti kljub temu! Tako sem bila vesela, ko je moj paketek prispel, da sem ga odprla kot otrok, ki odpira svoja božična darila! Zelo so mi všeč! :D
**********
From left to right: June Bug, Belly Dance, Blackened Bleu. I actually wanted two polishes more but they were really expencive... But I'm sure I'm gonna try to get them anyway! I was so happy when my pacage arrived and I opened it like a child opens its Christmas present! I love my new Barielles! :DIn, kateri je vam najbolj všeč? Že imate kakšen Barielle lak? ;)
**********
So, which one do you like the most? Do you own any Barielle polish? ;)

8 komentarji:

'chelle pravi ...

Wow those are gorgeous shades!! I don't own any myself but would love to. Can't wait for your swatches!

KONADomania pravi ...

krasne pridobitve! Čudovite manikure si ustvarila <3 kakšne konadikure, noro!!! moram it nothe zdaj lakirat, ko sem videla tvoje slikce :)

Teya pravi ...

Blackened Bleu oz. modeeeer <3 :D tega daj najprej gor!! :D

Tiana pravi ...

'chelle - I absolutely agree on this one. They are great. <3

KONADomania - Hvalaaaaa! :D

Teya - Heeej! Ja, ja, sej sem vedla. :D Ok, ta leti prvi na nohtike^^ <3

Tassa pravi ...

Vsi so lepi! <3

Tiana pravi ...

Tassa - Se strinjam! :D

xnosugaraddedx pravi ...

June Bug looks great! I think I'm gonna put up some Barielle in my lemming list now. :)

Tiana pravi ...

xnosugaraddedx - I totally agree! <3

Objavite komentar