torek, 29. junij 2010

ZOYA and Konad HAUL!!!

Včeraj sem naročila tri ZOYA lake iz kolekcije Sparkle in dve Konadovi platki pri slovenski spletni trgovini zapikonai. Paketek je bil odposlan še isti dan, prispel pa je danes zjutraj! To pa je bilo hitro, ni kaj! :D Pa pojdimo na slike!
**********
Yesterday I ordered three ZOYA polishes from the collection Sparkle and two Konad image plates at an online slovenian store called zapikonai. The pacage had been sent to me the same day and it arrived earlier today! Now that's impressive! :D Onto the pictures!Iz leve proti desni: ZOYA Ivanka, ZOYA Mimi in ZOYA Charla. Le kdo bi se jim lahko uprl! <3<3<3
**********
L-R: ZOYA Ivanka, ZOYA Mimi and ZOYA Charla. Who could resist them! <3<3<3
Ja, te lepotičke so kar fotogenične, kajne? Absolutno jih obožujem. :) A imate ve katero? Katera vam je pa najnajljubša? :**
**********
Yes, these beauties are quite photogenic, aren't they? I absolutely adore them. :) Do you own any of these? Which one is your favourite? :**
Tu pa sta še Konadovi platki, ki sta me mikali že kar dolgo časa! M80 na levi in m78 na desni. Se že veselim ustvarjanja z njima. :)
**********
Here is the picture of two long desired Konad plates! M80 is on the left and m78 is on the right. I'm looking forward to get messy with those two! :)

10 komentarji:

BabyD @ Polish and Powder pravi ...

You chose the same Zoya Sparkles as me, they are the must have ones I think, just perfect ! Enjoy them and the konads :0

Kvacka pravi ...

Uau, kakšne super pridobitve! =)
Točno te tri Zoye so tudi meni prekrasne, ampak škoda, da so tako drage... Bom počakala tvoje swatche in potem bo zagotovo vsaj ena izmed njih tudi v moji zbirki! :) Pa tale m78 je tudi FAJN... :)) m80 pa jaz ne bi imela kje uporabit, čeprav je tudi luškana, hihi! :D

Tamara pravi ...

Jooooooj! Ravno v obdobju, ko razmisljam o Zoya lakcih mi delas luste z njimi ;_;
Vsi trije so cudoviti in komaj cakam swatche ;)!

Tiana pravi ...

BabyD => Yes, I think these three are the most beautiful from the Sparkle collection. Thanks, I will! <3

Kvacka => Ja, res so super!! Vem, cene so pa nesramno visoke... Platke so meni zelo všeč, po moje bi lahko m80 kmalu uporabila, samo počakati bi morala malo na nohtke, da zrastejo ;) :D

Tamara => Hehehe, se strinjam, čudoviti so! Swatche pa bom naredila kmalu. :D

With love, Ana. pravi ...

Zoye so božanske- če se kdaj katere naveličaš, se priporočam :))))

Kitty pravi ...

I ordered those three in the Zoya Exchange and they are on their way to me now! Your pictures make me impatient, lol.

Tassa pravi ...

Že komaj čakam kaj vse boš ustvarila z vsemi temi NP. :)

Tiana pravi ...

Ana => Se popolnoma strinjam! Zmenjeno, vendar res ne vem, če se jih bom kdaj sploh naveličala :D

Kitty => Hehe, hope you get them soon! ;)

Tassa => Jaz tudi. :D :D

Ivana pravi ...

Ivanko bi mela, pa še to zarad imena. :D Drgač pa niso moje barve. :) M80 si morm jst tud kupt. :P

Tiana pravi ...

Ivana => Hehehe, tudi jaz bi kupila lak, če bi nosil moje ime. :D No ja, vsak ima svoj okus. ;) Ja, platko ti pa toplo priporočam! <3

Objavite komentar