nedelja, 13. junij 2010

Too much time =D

Nadgradila sem svojo manikuro, ki je bila narejena z lakom Diamond Cosmetics - Hi Ho Silver. Uporabila sem bel Konad lak, platko m53 in nekaj 3D nalepk za nohte. Tu je rezultat:
***********
This is just an upgrade of my previous manicure which was made with Diamond Cosmetics - Hi Ho Silver. I used Konad nail polish in white, IP m53 and some 3D nail stickers. Here's the result:Spodaj pa je še dodatna slikica samo za vas! :) Vam je všeč? =P
Hvala, da ste se oglasile na mojem blogu in imejte lep dan še naprej!
**********
Bellow is a bonus picture just for you! :) You like it? =P
Thanks for visiting my blog and have a nice polished day!

15 komentarji:

Teya pravi ...

Not bad, not bad at all :) obvladaš tamaŁa <3

Tassa pravi ...

Krasno!!! <3

mancina se štima pravi ...

tale vzorček je prekrasen!!! super si naredila <3

Tamara pravi ...

Oooo zelo lepo! Tako zelo chic!

Tiana pravi ...

Teya => Hvalaaa, tavŁka!! =D

Tassa => Najlepša ti hvala. :)

Mancina => Hvala ti! Ta vzorček pa je drugače sestavljen iz večih malih rožic. Me veseli, da ti je všeč. :)

Tamara => Hvala za pohvalo. :P Se strinjam.

KONADomania pravi ...

čudovita manikura<3

Tiana pravi ...

KONADomania => Hvala!! :D

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Zelo zelo zelo lepo :) Kombinacija rožic je prav super :)

Tiana pravi ...

Helena, hvalaaa! <3

Anček pravi ...

tega si pa res super polepšala!

Tamara pravi ...

Tiana dej mi en svoj kontakt pisi na tamara@cherrycolors.com da ti napisem glede podpisa :)

Tiana pravi ...

Anček => Hvala ti! Meni je tudi všeč. :)

Tamara => Ooooo super! Takoj ti pišem! =D Hvalaaa<3

Jackie S. pravi ...

Well done, very dainty and pretty! :)

Frankenstyna pravi ...

Great color and so cute and girly!

Tiana pravi ...

Jackie S. =>Thank you!! <3

Frankenstyna => Thanks, dear! :)))

Objavite komentar