četrtek, 24. junij 2010

S-He 469 + A BONUS PICTURE =D

Hojla!

Tega zelenkota S-He 469 sem dobila od soforumašice Fleur! Njen lušten blog si lahko ogledate TUKAJ. V svoji objavi omenja majhne mehurčke, ki se pojavijo na nohtih, na mojih se, na srečo, niso. Razlog se najbrž skriva v njenem podlaku, saj jaz svojega nisem uporabila. Kakorkoli, tega odtenka si sama najverjetneje ne bi kupila, vendar mislim, da na mojih nohtih niti ne izgleda tako slabo. Vam je všeč takšen odtenek zelene barve?
**********
Hello!!

I got this green polish S-He 469 from Fleur! You should check out her lovely blog HERE. In her post she mentioned little bubbles that appeared on her nails but they didn't on mine, I was quite surprised about that. I guess the reason for bubbles had to be in her base coat since I didn't use any. Anyways, I probably wouldn't buy such greenish shade but I guess it doesn't look bad on my nails at all. Do you like this green shade?Katera rožica pa je na zadnji sliki?. =D
**********
And which flower is on the picture below? =D

5 komentarji:

Biba pravi ...

Uuu, a imate lokvanj doma?

Tiana pravi ...

Ja, Biba, več jih je pa so takoooooo lepi ko so vsi popki odprti! <3<3<3

Ana @ Ana na S pravi ...

O kako lep lokvanj! Še kakšno sliko naredi, da jih bo še več v objektivu ;) Jaz imam zelo rada lokvanje!

Pridi na moj blog po nagrado Sweet Blog ;)

.sparkle* pravi ...

iii, kok lep lokvanj...in lakec :) prav paše!

hihi, tudi jaz sem ti podelila nagrado Sweet Blog :)

Tiana pravi ...

Ana na S => Ja, se totalno strinjam! :D Bom objavila še kakšno sliko, ok! Pa najlepša ti hvala za tole nagradico! To mi veliko pomeni! :D

.sparkle* => Hvala ti! Tudi tebi se lepo zahvaljujem za nagradico! Zlata si :D

Objavite komentar