torek, 15. junij 2010

Girls just wanna have fun!

S-He 376 je vijoličen lak, ki je bolj na topli strani. V bistvu je nekje med vijolično barvo in barvo z imenom old mauve. Kakorkoli, barva mi je zelo všeč. Nikdar prej nisem nosila S-He laka dalj kot tri dni. Tale je na mojih nohtih od nedeljskega popoldneva in je še vedno nedotaknjen. Na nohtih bo ostal še nekaj časa, da vidim kdaj se bo začel krušiti. Mislim, da to še ne bo kmalu. :) Naj neham z blebletanjem, tu so slike:
**********
S-he 376 is a pretty purple polish that is more on a warm side. It's actually somewhere in between purple and an old mauve colour. Anyway, I like its colour very much. Well, I have never worn an S-He polish longer than two days until now. This one is on my nails since sunday afternoon and it's still untouched. I think I'll have it on my nails a bit longer just to see when it'll start to chip. I suppose it woun't chip anytime soon. :) Enough with my babling, here are the pictures:Kako je lep! Odtenek mi je zelo všeč. Pa vam? :)
**********
How pretty is that! I love this shade. Do you? :)
Malo pa sam se še poigrala s spletno stranjo Polyvore, za katero sem izvedela pred nekaj dnevi. Spodnjo kombinacijo bi definitivno z veseljem nosila! :D Kakšne pa so vaše izkušnje s takšnim ustvarjanjem?
**********
I played a bit with Polyvore. I'd definitely love to wear this combination! :D Do you have any experiences with Polyvore?

4 komentarji:

Cali369 pravi ...

Oh that's lovely and looking great after two days!

Juli pravi ...

That's a gorgeous color and you did I tell you that you have gorgeously shaped fingernails??

Ana @ Ana na S pravi ...

Ta lak imam tudi jaz in je tudi meni zelo zelo všeč. Lepo se maže, dolgo zdrži, pa še za konad je dober :D

Tiana pravi ...

Cali369 - Thanks! Yes, it does look great after those two days (now three days)! :)

Juli - Isn't it? I think so, too. :D Oow, thank you sweety! <3

Ana - Me veseli! Ja, je kar neverjeten glede na to, da je tako poceni. =D

Objavite komentar