nedelja, 27. junij 2010

Corset Manicure!

Za to manikuro me je navdihnila Nihrida! Tu pa je moja verzija manikure s korzetom:
**********
This manicure was inspired by Nihrida! Here's my version of the corset mani:Za bazo te manikure sem uporabila lak S-He 469, za debelo črto sredi nohtov pa China Glaze - L8R G8R. Črne pikice sem naredila s črnim nail art lakom, tanke zelene črte pa s tankim čopičem in z zelenim S-He 469 lakom. Na koncu je ta manikura izpadla bolje od pričakovanega. :) Kaj pa ve mislite? Vam je všeč?
Imejte lepo nedeljo in uživajte v poletju! :D
**********
As a base I used S-He 469, for the big wide lighter green stripe in the middle of my nail I used China Glaze - L8R G8R. These black spots were made with a black nail art pen and for the green slim stripes I used a thin brush and again a green polish S-He 469. It turned up better than I had expected. :) Do you like it?
Have a great Sunday and enjoy the summer! :D

15 komentarji:

elchy pravi ...

Čudovito izgleda! Bom poskusila tudi sama kaj podobnega ustvarit. <3

Anna. pravi ...

Super barve si izbrala;)..Meni je zelo zelo zelo ušeč!

Tiana pravi ...

Elchy - Hvala ti! <3

Anna. - Najlepša ti hvala! :D

Tassa pravi ...

Super ti je tole uspelo. To je pa nekaj kar meni nikoli ne bi uspelo, ker sploh nimam mirne roke in kar je prostoročnega ustvarjanja na nohtih ni zame. Zato se kar bolj konada držim.

Če bi bila osnovna barva druga in ne zelena, bi bila to popolna manikura. (ja, nisem ljubiteljica zelene) ;)

Ivana pravi ...

Uh to pa res ful lepo zgleda! :) Bo treba probat. :P

Tiana pravi ...

Tassa => Hvala ti! Saj tudi jaz nisem mislila, da mi bo tako fajn uspelo narediti črte, pa jih niti ni bilo tako zelo težko narediti. ;) Probaj, mogoče ti uspe. :D Malo vaje pa bo! <3

Ivana => Najlepša hvala, se že veselim tvoje verzije tega korzetka! :D

nihrida pravi ...

Perfektno!

Tiana pravi ...

Hvala, Nihrida! Samo tebi se lahko zahvalim za idejo! <3<3<3

Ivana pravi ...

Hehe, moja bo pinky verzija. :P Bo še dolg trajal, da se bom spravla kj tazga nardit; Leva roka bi še šla, sam desna... :D A na desni ti je tud ratal tko lepo? Če ja, svaka čast! :)

Teya pravi ...

waaaauu, js bi tuut to melaaa :$ a mi prideš nardit? <3

Tiana pravi ...

Ivana - Super! Hehe, ja na desni sem se tudi jaz zelo trudila, mi pa je nekako uspelo. :D Hvala ti! Saj veš, vaja dela mojstra!

Teya - Uuuuuuuu boš ti mogla k men pridet, če hočeš met :** Ti z veseljem naredim korzetke v modri barvi :D :D

Teya pravi ...

jaaaaa modraaa <3<3 kak si vedla? :D pridem takoj ko zrastejo :D

Tiana pravi ...

Teya - Hehehe, jaz vse vem. ;) Ok, ti kar pridi! <3<3<3

ABOP pravi ...

This is gorgeous! I love the colors you chose.

Tiana pravi ...

ABOP, thank you very much! <3

Objavite komentar