ponedeljek, 07. junij 2010

Ciaté + Nfu-OH = A funky french

Včeraj sem se dolgočasila, zato sem nadgradila svojo včerajšnjo manikuro s konadom. Podlaga konadiranja je bila še vedno Ciaté - Talent Scout, ki sem vam ga predstavila že TU. Najprej sem odtisnila vzorec za francosko manikuro z Nfu-OH 63 holo lakom. Ker pa nisem bila zadovoljna z njegovim holo efektom, sem dodala še nekaj črt z istim Nfu-OH lakom in tankim čopičem. Tole je rezultat:
***********
Yesterday I was bored so I upgraded my yesterday's mani with some konad. The base was still Ciaté - Talent Scout which I already presented you HERE. First I stamped the french manicure pattern with Nfu-OH 63. Because I was not happy with its lausy holo effect, I added some stripes on the tips of my nails with the same Nfu-OH polish. This is what I came up with:Še kar nisem prepričana, če mi je ta manikura všeč... Všeč pa so mi holografske bleščice, katerih spet ne morem nehat gledat! =D Kaj pa ve menite? :*
**********
I can't decide rather I like this mani or not... But I do like those holo glitter which I simply can't get enough! =D What do you think? :*:***

8 komentarji:

Nea pravi ...

That is SO pretty <3

Nea
http://fashionedinfinland.blogspot.com/

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Zelo lepo!

Tamara pravi ...

O ma ni slabo o.O
Mogoce bi crta morala biti tanjsa, but so far I like it.

Tiana pravi ...

Nea => Thanks girl! :)

Helena => Hvala ti. =D

Tamara => Se popolnoma strinjam s tabo. Malo več bom morala vaditi, pa bo bolje. =D Hvala! :**

Ana @ Ana na S pravi ...

Meni je všeč! Mislila sem, da obstaja kakšna štampiljka s tem vzorcem črt, ker izgleda zelo natančno narejeno. Pa sem ugotovila, da si sama narisala s čopičem! Imaš pa mirno roko dečva ;)

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

Oh that is creative and fabulous!

Frankenstyna pravi ...

The stripes make it unique. Very creative design. I love both the colors, especially the Nfu oh!

Tiana pravi ...

Ana => Hvalaa! :D

Lacquer Ware => Thank you very much. :)

Frankenstyna => Thanks, I love Nfu-Ohs too! They have awesome holographic polishes. <3

Objavite komentar