torek, 01. junij 2010

Ciaté - Main Stage (rewiew)

Pozdravljene!
Danes bom pisala o Ciaté - Main Stage laku, ki je del Festival Fever kolekcije. Main Stage je eden izmed mojih najljubših rozastih lakov, ki jih imam. Je malce temnejši - fuksija rozast kremast lak. Slišala sem veliko govoric, da so Ciaté Paint Pots zelo gosti ampak konsistenca tega laka ni ne pregosta in ne preredka. Ravno pravšnja je! Presenečena sem bila, kako je pigmentiran. Polno prekrivnost sem dosegla že pri prvem (!) malo debelejšem nanosu, vendar sem za vsak primer dodala še eno plast. ;) Kakorkoli, tu so fotografije:
**********
Hello!
Today I'll be writing about Ciaté - Main Stage polish which is a part of a Festival Fever collection. Main stage is one of my favourite pinks I own. It's a bit darker - fuchsia pink creme. I heard a lot of rumors that Ciaté Paint Pots are very thich but this polish's formula is not too thick and not too thin. It's just perfect! I was amazed how pigmented it is. I got a ful coverage at just one coat (!) but on my pictures there are two, I applied the second coat just to be sure. ;) Anyways, here are the pictures:Njegova kvaliteta me je pozitivno presenetila, saj se lak po petih dneh ni niti malo odkrušil! O 'znucanih' konicah ni bilo ne duha ne sluha. Na nohte nisem nanesla nadlaka, saj sem ga hotela preizkusiti po kolikšnem času se mi bo lak odkrušil ali kdaj bodo vidne bele konice. No, Ciaté je odlično prestal test! =D Najverjetneje bi nedotaknjen ostal še nekaj dni, če prej ne bi zamenjala manikure, saj nisem imela drugega dela. :)
**********
Its quality quite surprised me because the polish didn't chip after whole five days! There wasn't even a tipware. I didn't add a topcoat because I wanted to test it how long it'd take to get a chip or a tipware. And Ciaté polish passed the test! =D It'd probably stay untouched on my nails even longer but I just had to change my mani because I had nothing else to do . :)
Tu je pa še slika celotne Ciaté Festival Fever Paint Pots kolekcije:
**********
Here's a picture of the whole Ciaté Festival Fever Paint Pots collection:Iz leve proti desni: / From left to right:

Ditch th Heels - Mint green
Talent Scout - Purple
Access All Areas - Vibrant coral
Main Stage - Fuchsia pink
Headliner - Turquoise
Fun Fair - Lilac pink


Te srčkane stekleničke Ciaté Paint pots kupite na njihovi uradni strani (klikni na spodnjo sliko):
**********
You can get these cuuuuuuute bottles of Ciaté Paint Pots on their official site (click on the picture below):


* the product(s) in this post were sent to me by the manufacturer or their PR company

8 komentarji:

Blanka pravi ...

i ja bi ciate, predivno je pakiranje i boje. ali mi se cine ipak mrvicu preskupi :/

Tiana pravi ...

Blanka => Se strinjam, res je, da so malo dražji, vendar so po mojem mnenju Ciaté laki vredni tako visoke cene =D

Tassa pravi ...

Lepa barva! In nohti! <3

Teya pravi ...

Zelo lepo <3 ampak mooorš probat turkiznega!!! :D

nihrida pravi ...

Čudovit odtenek!

Tiana pravi ...

Tassa => Hvala ti! :*

Teya => Tenkju mala. :) Ja nemooorem, mam samo še vijoličnega^^ Hej, lahko pa ga probam, če mi ga kupiš. hihi :P

Nihrida => Absolutno se strinjam! Lep <3

Cali369 pravi ...

Gorgeous colour & finish - and five days, no chips?? that's amazing

Tiana pravi ...

Cali369 => I agree! :) Nope, no chips at all. =D

Objavite komentar