ponedeljek, 28. junij 2010

China Glaze - L8R G8R

China Glaze - L8R G8R je, kot že vse dobro veste, svetlo zelen holografski lakec. Mavrica je zelo intenzivna, oči me zabolijo ob pogledu na moje nohte. :D Ta barva res ni zame, preveč je rumena za moj okus in NE maram rumene barve v kakršni koli obliki na svojih nohtih... Rumena, iz meni neznanega razloga, izgleda preveč čudno na mojih nohtih. Kakorkoli, vse ljubiteljice zelene barve, uživajte v slikah!
**********
China Glaze - L8R G8R is (as you already know) a lighter green holographic polish. The rainbow is so intense my eyes hurt. This colour really isn't for me, it's too yellow for my taste and I DON'T like yellow in any kind on my nails... It looks way odd. Anyway, you green lovers enjoy the pictures!P.S.: A kdo ve kaj pomeni L8R G8R?? Povejte mi, prosim!
**********
P.S.: Does anyone know what the h** L8R G8R means?? Please tell me!

14 komentarji:

Anček pravi ...

joj, meni je pa takooo lep <3
mi je res žal da ga nisem kupila ko sem imela priložnost :(

Anček pravi ...

L8R G8R pa pomeni later gator, v smislu See you Later, Alligator :)

Tiana pravi ...

Anček => Hehe, hvala ti za objasnilo! :D Saj bo še priložnosti za nakup, ne skrbi. :D

Steffie pravi ...

This color is just gorgeous. Later Gator is just something kids in the United States say to each other. Like see you later.
It's usually said like:
Later Gator, in awhile crocodile

mancina se štima pravi ...

tudi meni je ta ful lep!! vidim da ti je anček že obrazložila ime =)

Tiana pravi ...

Steffie => Ooooow, I see. :D Thank you very much!

Mancina => Ja, zdaj mi je vse jasno glede imena. :D Me veseli, da ti je všeč. <3

Jessica pravi ...

This looks great on you! This and DV8 are my two faves from the OMG Collection. Ohhh pretty holo nothing else matters when a holo is on stage :)

Kvacka pravi ...

Fotografije so super, mavrica je res lepa, ampak sam odtenek zelene pa tudi meni ni najbolj pri srcu. Ampak mavrica zmaga! :)

elchy pravi ...

Ta je že nekaj časa na moji WL. Obožujem zeleno barvo. :) Pa zelo lepo ti pristoji!

Tiana pravi ...

Jessica => Thaaaanks! I couldn't agree with you more. :) Holos rock!

Kvacka => Hvala! :D Ja, mavrica je pa res res lepa.

Elchy => Najlepša ti hvala, :) Upam, da ga kmalu dobiš! <3

susies1955 pravi ...

Really nice!
I loved your corset one too. So nice,
Susie

Tiana pravi ...

Susie => Thaaaaaaaaaaanks! <3<3<3

Jackie S. pravi ...

So pretty, and it looks fabulous on your hands!

Tiana pravi ...

Jackie S. => Thank you so much! I appreciate your comment! <3

Objavite komentar