nedelja, 23. maj 2010

Purple lacy Thelma!!!

Včeraj sem se igrala s Konadom in nastalo je tole:
**********
Yesterday I was playing around with my Konad and this is what I came up with:Torej, za podlago sem uporabila Essence - Thelma, za konadiranje pa China Glaze - Harmony (plata m57 - čipkast vzorec) in Color Club - Revvvolution (plata m57 - mrežast vzorec). Rožica ob robu nohta pa je iz koleščka Essence nail art glitter mix - Style it up!, katerega sem vam predstavila že tu.
**********
I used Essence - Thelma for a base. For konading I used China Glaze - Harmony (plate m57 - lacy pattern) and Color Club - Revvvolution (plate m57 - net pattern). The flowers on the corner of my nails are from a wheel Essence nail art glitter mix - Style it up!, which I've shown you here.
Upam, da vam je moja manikura všeč in imejte lep dan še naprej! =D
**********
Hope you like my manicure and have a great day! =D

9 komentarji:

Biba pravi ...

Krasno si tole skombinirala!

KONADomania pravi ...

čudovita manikura<3

nihrida pravi ...

Se strinjam z obema komentarjema!

Tiana pravi ...

Hvala, punce!!! <3<3<3

Tassa pravi ...

ČUDOVITO!!! <3

Tiana pravi ...

Hvala Tassa! :**

Pink_Diamond pravi ...

lepa manikura....pa te rožice na konicah nič ne ovirajo? :) Meni bi pomoje takoj dol popadale:)

Tiana pravi ...

Pink_Diamond => Hvala! Ja, malo so me, vendar sem jih dobro gor zlepila, da mi niso šle dol :)

katiee pravi ...

čudovito :)

Objavite komentar