četrtek, 06. maj 2010

OPI DS - Sapphire

Hej!
Dolgo časa se že nisem oglasila, ane? Nimam nobenega izgovora za to... No, nič hudega. :) Danes sem nosila svoj prvi OPI lak. Dobila sem ga že pred časom, vendar ga še nikoli nisem preizkusila. Čakala sem, da mi zrastejo nohti. Tako je lahko lepotec OPI DS - Sapphire na večji podlagi in tako je mavrice več! Kakorkoli, je svetlo moder, holografski in kar prosojen. Zadnja lastnost izmed naštetih je njegova edina napaka. Potrebovala sem štiri (!) sloje, da sem dosegla polno prekrivnost... In to je malo preveč, če vprašate mene. Srečna jaz, da je bilo danes sončno kljub deževnem jutru. :D
**********
Hey!
Long time no see, right? I've got no excuse for that... Well, no biggie. Today I was wearing my first OPI polish! I got it a long time ago but I've never given him a try. I was waiting for my nails to grow so this beauty OPI DS - Sapphire can have a bigger base and with that the rainbow is even bigger too! Anyway, it's light blue, holographic and pretty sheer. The last thing is his only false. It took me four coats (!) to get a full coverage... And that's a bit too much if you ask me. Lucky me, the wheater was sunny today after a rainy morning. :D
V steklenički izgleda super! Kako pa na nohtih? Slike:
**********
In the bottle it looks gorgeous! What about on nails? Pictures:
Cel dan sem gledala v nekaj. A uganete? Tu je namig: je modro in zelooooooo svetlikajoče... :D
**********
I've been looking at something all day. Can you guess what? Here's a hint: it's blue and veeeery shinny... *evilface*
Tu pa je slika mojih tudi 'netakonovih' uhanov. Enostavno se nemorem naveličati tega luštnega perja! Uživajte! :P
**********
And here's a picture of my 'notsonew' earings. I just can't get enough of those pretty pheaters! Have fun, kids! :P

6 komentarji:

mancina se štima pravi ...

nikakor se ne morem načudit kolk lepo znaš ujeti lak!! lakec je super, amapk 4 sloji? raj ga nimam ;)

Tassa pravi ...

Oooo, super izgleda tale OPI. <3

In ne morem verjeti kako hitro ti rastejo nohti. :-O Prečudovito izgledajo!

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

That is beautiful on you. I love the finish.

Tiana pravi ...

Mancina - Hvala ti! :** Ja, tudi mene to zelo moti...

Tassa - Se strinjam! OPI je res lep. Hehe, hvala. :D Meni se pa zdi, da je trajalo celo večnost. =)

Lacqer Ware - Thanks girl! Yup, the finish looks good to me too.=D

.sparkle* pravi ...

Zelo lep lak :) ampak mene taki odtenki spomnejo na sneg :P brrr...hehe :P

Tiana pravi ...

.sparkle* - Hvala! :) Ja tudi mene, vendar me vseeno bolj spominjajo na deževne poletne dni :D :D

Objavite komentar