sobota, 15. maj 2010

Nfu-OH nailmail! :D

Dolgo pričakovani trije Nfu-OH-jevčki od prijazne Ide, ki mi jih je pomagala dobiti, so končno prišli! Mislim, da slike govorijo same zase:
**********
Three long expected Nfu-OHs from my kind friend Ida, who helped me get them, are finaly here! I think the pictures speak for them selfs:Iz leve proti desni: 63, 65, 113. Meni so zeloooo všeč, kar šokirana sem bila, ko sem jih videla na sončku! Holografski efekt te kar zaslepi! Lak Nfu-OH 113 pa sem izbrala malce na slepo. Nikjer nisem našla slik, kako izgleda na nohtih, zato me je malce skrbelo... Priznam, v steklenički izgleda neverjetno, kako pa na nohtih, bomo pa še videli. :) Swatchi prihajajo kmalu!
**********
From left to right: 63, 65, 113. I looooove them, I was quite shocked when I saw them under the sunshine! Their holo effect really can blind you! The polish number 113 was picked randomly. I couldn't find its pictures on nails nowhere and cause of that I was pretty worried... But I have to admit that in the bottle looks incredibly great. We shall see how it looks like on my nails in a few days. :) Swatches coming up soon!
Povejte mi, kater vam je najbolj všeč? =P Hvala za obisk in uživajte že naprej!
**********
Tell me, which one you like the most? =P Thanks for stopping by and have fun!

6 komentarji:

KONADomania pravi ...

krasno! komaj čakam fotke :P vijola holo in pa lila sta mi čudovita :)

mancina se štima pravi ...

js tudi komaj čakam holo lilkotaaa =))

Tiana pravi ...

KONADomania - Kmalu jih bom preizkusila! =D

Mancina - Tale je meni najlepši, najbrž bo že v naslednjem postu! <3

Kvacka pravi ...

Jaaa, komaj čakam naslednji post! :)

Laura @ Sawan-Heaven pravi ...

Those are totally gorgeous!

Tiana pravi ...

Kvacka - Je že tu!=D

Laura - I couldn't agree with you more! :)

Objavite komentar