četrtek, 20. maj 2010

Nfu-OH 63 in all its glory!!!

Končno sem našla nekaj časa, da sem lahko naredila ta post! Kot sem vam obljubila je tu v vsej svoji lepoti Nfu-OH 63! Barva baze je nekako roza mauve in kot že vse dobro vemo, je #63 holografski lak. Kdo ga ne bi imel rad! Prekrasen je! In steklenička? S korzetom in kiklico ter okraski izgleda kar privlačno. Oglejte si ga:
**********
Finally I found some time to make this post! As I promised here's a Nfu-OH 63 in all its glory! This is a pinky mauve based holographic. Who wouldn't love this one? It's gorgeous! And the bottle? With a corsette and all it looks quite attractive. See its gorgeousness:Zgornja in spodnja slika sta bili posneti v senčki. Večina holo lakov izgubi svojo mavrico kjer ni direktne svetlobe, a Nfu-OH laki zagotovo niso eni izmed njih! Še vedno se vidi nakaj holo akcije v senci.
**********
Upper and the picture below were taken in a shadow. Most of holographic polishes lose their rainbow when there's no direct light but Nfu-OH polishes are certainly not one of them! You can still see some holo action in a shadow.
Slišala sem, da je imelo veliko punc težave z nanašanjem, a jaz ne! Nanašal se je kot po maslu. Nanesla sem tri plasti direktno na nohte, brez podlaka. Suši se nekako mat oz. satenasto. Naredila sem ogromno čudovitih slik, zato se mi je bilo kar težko odločiti katere ne bi objavila... Upam, da so vam všeč in imejte lep dan še napre! =)
**********
Now, I've heard that many people had some trouble with the applying but not me. It applied like butter. I added it ditrectly on my nail without a basecoat. This is three coats. It dries kind of matte-satin. I made so many nice photos and because od that it was hard for me to decide which one not to post... Hope you like them and have a great day! =)

8 komentarji:

mancina se štima pravi ...

tolk je lep, da je že prav kičast ;)
imaš mogoče ChG IDK? men izgleda dost podoben..

Kvacka pravi ...

Čudovit lakec in super fotke! Ampak najbolj so mi pa všeč tvoji nohtki, kako so zrastli! Ful so lepi, jaz bi tudi mela take! :))

Biba pravi ...

Se strinjam s Kvacko! :)

Tiana pravi ...

Mancina => Ja, sam res... ;) Emm, IDK je veliko bolj vijoličen. Lahko pa naredim primerjavo, da se prepričaš! :D

Kvacka => Hvalaaa! Pa saj jih boš kmalu imela, le počakaj par tednov, potem se bom pa jaz tebi čudila kako so tvoji lepi ko so dolgi^^ Čeprav so mi tvoji bombončki res presladki! <3

Biba => Me veseli! :) Hvala ti.

nihrida pravi ...

Sploh nisem nikoli pogruntala kako ''ploščate'' nohte imaš. Moji se pa kravžljajo kot zmešani. :/
Lakec je lep, ampak nohti so še lepši. =)

Tiana pravi ...

Nihrida => Hahaha, hvala ti! :**

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

Just intense. I don't have this color. I have 64 and 65 and I love them. Glad to hear the easy application. 65 was patchy for me and I haven't tried 64 yet.

Tiana pravi ...

Lacquer Ware => Yes, the application was great! Sorry that yours was patchy. But I think they are worth the trouble anyway! <3

Objavite komentar