No, odločila sem se, da naredim 'sponge gradient' manikuro. V našem lepem vrtu sem videla majhne mačice. Ta rožica je bila moja inspiracija.
**********
Well, I decided to make a gradient. In our beautiful garden I saw a Catkin. So that flower was my inspiration.
Za bazo sem uporabila OPI DS - Sapphire, tu pa je še sezamček ostalih lakov, ki sem jih uporabila:
**********
The base is OPI DS - Sapphire, here's a little list of what else I used:
-unknown brand (orange)
-Butterfly - Jungle 244 (yellow)
-S-He - 433 (pale yellow)
-Essence - Purple Magic (lighter purple)
-H&M - Goddess On Stage (darker purple)
-China Glaze - Harmony (purple for stamping)
-Essie - Good to go! (clear topcoat)
-a spongeTa manikura je zares preprosta. Najprej sem na sredino noha z gobico napacala bledo rumen S-He lak, malo višje malo rumenega Butterfly-a, na sam vrh nohta pa sem nanesla oranžen neznani lak. Na spodnji del nohta sem dala svetlo vijoličen Essence lak, na konico pa temnega H&M-a. Opazila sem, da je površina nohtov res neravna, zato sem dodala še sloj Essie - Good to go! nadlaka. Slike:
**********
This mani is really simple. First I added pale yellow S-He polish with a sponge on the center of my nails with my previous OPI manicure. Then I carefully added a yellow Butterfly on my upper part of a nail. Above that I sponged a bit of the orange polish. After that I added some Essence polish on my lower part of the nail and on my very tip I added a dark purple H&M. I noticed the rough surface so I applied a coat of Essie - Good to go!. Here are some pictures:Ker mi končni izid manikure še vedno mi bil všeč, sem jo pokonadirala! Uporabila sem China Glaze - Harmony in konadovo plato m57. Mislim, da je sedaj bolje, vendar še kar nisem prepričana, če mi je všeč... Sem pretiravala s pacanjem? Jap. :(
**********
Cause I still didn't think my mani was pretty enough, I konaded it! I used China Glaze - Harmony and a Konad IP m57. I think my mani is now ok. But I'm not sure if I like it... Did I 'overdid' it? Yup. :(

15 komentarji:

StardustStephanie pravi ...

That's beautiful. It looks just like the flower. :)

mancina se štima pravi ...

res je zelo izvirno in zelo barvno..fotke pa spet naredijo celotni zadevi pikonai =)

Tiana pravi ...

Stephanie - Thanks! Yup, I think so too. =D

Mancina - :D Ti mi vedno tako lepo laskaš. Hvala ti! :***

nihrida pravi ...

Meni je všeč. S takšno inspiracijo, kako mi ne bi bilo. =)

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

You are quite creative. That is very cool!

Kitty pravi ...

I agree with the others. This is beautiful and cool! I like it both ways, with the konad and without. The konad reminds me of the lattice fence people use in their gardens. Such pretty flower petal nails =)

Tiana pravi ...

Nihrida - Hvala! :**

Lacquer Ware - Thanks a lot! <3

Kitty - :D Ow, you're soo right about the fence. =D Thanks!

Tamara pravi ...

Uau tole ti je pa super uspelo! Zelo zelo mi je vsec!

Tiana pravi ...

Tamara - Hvala, hvala, hvala! :**

Blanka pravi ...

Lijepo ti je uspjelo, meni se cak vise svida bez konada. kakv ti je taj essence good to go? mislim da ga uopce nisam vidjela u DM-u :/

Tiana pravi ...

Blanka - Hvala! Nisi ga videla v DM-u, ker to ni Essence znamka ampak Essie. :D Essie pa se ne prodaja v DM-ih. Mislim pa, da so na voljo v Nami, Müllerju... :D Drugače pa je res super, hitro se suši, je pa res, da ko ga uporabljaš že nekaj časa, se ti lahko malce zgosti in zato potrebuješ 'thinner'... :/

Blanka pravi ...

pa jos mi je i bilo cudno, gore pise essence good to go :D
a to da se zgusne nakon nekog vremena je cini se normalno za sve te dry fast top coatove, meni se isto desilo i sa posheom i seche viteom, na pola bocice je vec bio uzasno gust, nema sanse do kraja potrositi :/

Tiana pravi ...

Blanka - Uuu pa res, grem takoj popravit! :** Hvala! Ja, škoda. :(

Niki* pravi ...

I think you did a kick ass job!!!

Tiana pravi ...

Niki* - Thaaaaaanks! :P

Objavite komentar