četrtek, 27. maj 2010

A little birdie told me...

Ta objava bo o očesnem make-upu. Ker pa je to moja prva objava o tem, vas prosim, da ste prijazne! =D Pojdimo kar k fotografijam.
**********
This post is going to be about eye make-up. Since this is my first post about it please be nice! =D Let's just go to the photos, shall we? Ko sem delala fotografije, se je majhen ptiček usedel na balkonsko ograjo čisto zraven mene. Cel čas je prepeval. Čudovito :)
**********
When I was taking photos a little birdie sat on the balcony fence right next to me. It was singing all the time. Beautiful :)
___-
Nekako mi je všeč spodnja slika. Ampak to je edina, ki mi je po mojem uspela. Kaj pa ve mislite? :) Kot vidite, sem se mučila s fotoaparatom, da bi posnela nekaj dobrih slik, vendar fotoaparat najbrž ni razumel kaj sem hotela od njega. Več sreče prihodnjič, ha?
**********
I kinda like the picture below. And that's the only one. What do you think? :) As you can see I was strugling with my camera to get some good pictures but I guess my camera just didn't understand what I wanted from it. Better luck next time, huh?

6 komentarji:

Blanka pravi ...

mogla si slobodno i vise tamnijeg smedeg sjenila staviti na kapak,mislim da bi ti to jos bolje istaklo oci :)

nihrida pravi ...

Čudovite oči imaš. Jaz bi tudi take... :/ Make up je lep, nevtralen in paše ti. =)

Ana pravi ...

Meni je super MU! Je nežen, ampak vseeno poudari lepo oči ;)
Pa tudi fotografije niso slabe, ker se vse lepo vidi. Jaz imam npr. zelooo velike težave pri fotografiranju pravega odtenka senčila, tako da se zdaj sploh ne trudim več s fotografiranjem MUja :D
Pa lepe obrvi imaš ;)

Tassa pravi ...

Lepo!!! Od MU-ja do fotk! <3

mancina se štima pravi ...

se čisto strinjam s Tasso!! super

Tiana pravi ...

Blanka - najlepša ti hvala za nasvet! :*

Nihrida - hvalaa! :) Ampak vseeno mislim, da imaš ti še lepše, zato ne potrebuješ takšnih, kot so moje. :D

Ana - hvala ti! Ja, tudi jaz sem imela težave s tem... :) Ampak treba je vztrajati. :**

Tassa & Mancina - najlepša vama hvala, punci!! <3<3

Objavite komentar