torek, 11. maj 2010

I'm feeling blue blue blue...

Hej! Današnja objava bo kratka, ker sem trenutno zelo zaposlena. Šolske obveznosti in podobno. :)
Kakorkoli, pred nekaj dnevi sem nosila ArtDeco - 44 lepotca in pozabila narediti objavo o njem. Torej, je globoke modre barve s svetlejšim turkiznim shimrom, ki odseva od vijolične do kraljevo modre in modrozelene barve. Na žalost je ta odsev močneje viden le v steklenički. Potrebovala sem dva sloja za polno prekrivnost. Sušil se je zelo hitro, z njim nisem imela nikakršnih težav. Uživajte!
**********
Hey guys! Today's post is going to be short cause I'm quite busy at the moment. School work and such. :) Anyway, I was wearing this ArtDeco - 44 beauty a couple of days ago and I forgot to make a post about it. So, it's vampy blue colour with a lighter turquise shimmer which reflects from purple to royal blue and teal but that's unfortunately visible only in the bottle. You'll need two coats to achieve full coverage. It dried super fast, I had no difficulties with this polish. Enjoy the pictures!
Zelena barva na nohtih (spodaj) je le odsev moje zelene majice, ki sem jo nosila ob slikanju. Drugače nima lak niti trohice zelenega v sebi. :D
**********
The green colour on my nails (below) is just a reflection of my green T-shirt I was wearing at that time. The polish hasn't got a green colour inside itself. :D
Jap, spet sem se ukvarjala s fotoshopom. Barva laka res izstopa v moji 'kolekciji' modrih lakov. Imate kakšnega podobnega?
**********
Yup, I was messing with my photoshop again. The colour of this polish really sticks out from my other blue polishes I own. Do you have anything like it?

7 komentarji:

nihrida pravi ...

Lepotec. =)

Teya pravi ...

modraaaaaa <3

elchy pravi ...

Čudovit je! Pa kakšne dolge nohtke že imaš. Lepi so. :) Kako se pa kaj obnesejo tile lakci? obstojnost, nanos, cena? :) Še nimam nobenega, pa me mika, da bi kupla kakšnega. :)

Tiana pravi ...

Nihrida - Se strinjam! Zelo mi je všeč <3

Teya - Ja, vem, modra je tvoja barva^^ <3

Elchy - Hvalaa! =) Hm.. Jaz imam samo tri lake te znamke in mislim, da so kar kvalitetni. Z njimi nisem imela nobenih težav, le cena je problem. Eden je nekje okoli 7 eurov, kupljeni pa so bili v Nami. :D Kljub ceni mislim, da se splača kakšnega kupiti, ker so nekateri odtenki res nekaj posebnega! =D

Biba pravi ...

Krasen je!

Kakšen pa je v primerjavi z modrim Essence SYF, če ga imaš?

Tiana pravi ...

Biba - :) Ja, tudi tega imam. Essence lak ima večji šimer, ki je bolj kraljevo modre barve, dočim ima ArtDeco bolj grob moder šimer, ki pa je nekako bolj na 'teal' strani. Bom naredila primerjavo, da boš vedela kaj mislim. :) Sta si kar podobna, vendar mislim, da je razlika očitna. :P

Biba pravi ...

Super, hvala! :))

Objavite komentar