nedelja, 30. maj 2010

A giveaway!?!?!?

Pozdravljene moje bralke!! Hotela sem se vam zahvaliti za vašo podporo in komentarje! Najboljše ste! In zato bi rada naredila majhen 'giveaway'. Ste z mano, punce? A ga naj naredim? =D
**********
Hey my dear readers!! I just wanted to say that I apprechiate your support and comments! You guys are the best! And because of that I wanted to make a small giveaway. Are you with me? Please comment so I can decide wheather I should make one. =DNa vseh teh slikah je moj mali lepi mucek z imenom Neko. V japonščini beseda neko pomeni maček. :)
**********
On these pictures is my pretty little cat named Neko. In Japan the word neko means cat. :)
Tu je Neko s svojo mamico. Neprestanoma jo je dražil in skakal po njej ali pa ji grizel rep. Res sta sladka!
**********
Here's Neko with his mommy. He was constantly teasing her and jumping on her or bitting her tale. Soo sweet!
Na tej sliki pa je mali mucko že spal. Kako prisrčen je!? :) Imejte še lep dan naprej! :*
*********
And on this pic my kitty was already sleeping. How adorable is he!? :) Have a nice day! :*

17 komentarji:

Biba pravi ...

Oh, kako je srčkan!

Drugače pa sem za giveaway ;)

Tamara pravi ...

Jaaaa za giveaway! :D Neko je pa mala faca!

nuša ann pravi ...

E mali je tak cukr. *__*

Giveaway pa itak. : )

KONADomania pravi ...

za pocartat takoj:) kak je luškan!

itak da sem za, hihi;)

Ana pravi ...

Jaz sem tudi za giveaway ;)

Ta mucek je pa takšen cukrček! Tako je lep, da bi tudi jaz takšnega imela!!!

Helena (XOXO Parisky) pravi ...

Jaaa za giveaway! :) Tale muc pa je <3!

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

Giveaways are fun to enter and fun to give. :) I love the kitteh

elchy pravi ...

Omg, kok je pa luštkan! Bi ga takoj imela. <3

Kitty pravi ...

I want to snuggle that adorable kitty! And giveaways are always fun :)

gani pravi ...

O kok lušten mucek, čuvaj ga.
Drugače pa ja itak giweaway ;)

susies1955 pravi ...

Of course! :) Giveaways are fun.
OH and orangey kitties are my weakness. We have no pets right now. :) So cute.
Susie

you nailed it! pravi ...

Congratulations on your followers!
A give away is always nice
your cat is so cute!
xx

Tiana pravi ...

Thaaaaaaaaanks girls! Giveaway comming soon! <3<3<3

nihrida pravi ...

Aaaaaaa, kak srček! <3

*Fleur* pravi ...

Mislim da za giveaway ni potrebno spraševati, smo vedno za :)

Drugače me je pa muc spet zadel v srce. Ne vem kaj je na malih oranžnih mucah, ampak jaz se kar topim ko kašno vidim:)

xnosugaraddedx pravi ...

OMG!! Neko's sooo cuutte!! XD

Tiana pravi ...

Thanks everyone! Ow, I think so too! Neko really is pretty. =D

Objavite komentar