petek, 14. maj 2010

Deborah Shine Tech - 17

Ta objava bo kratka, ker sem kar utrujena. Na nohtih imam Deborah Shine Tech 17. Lak ima duochrome finiš, ki odseva veliko barv: zlato, bakreno, rjavkasto, rožnato in pod dirktno sončno svetlobo tudi barvo fuksije. Res ne vem kako bi opisala osnovno barvo laka... Umazana vijolično rožnata? :D Je blizu barve, ki se ji po angleško reče 'old mauve'. Kakorkoli, mislim, da je zelo lušten. Kaj pa ve mislite? ;)
**********
This post is going to be short because I'm very tired. On my nails is Deborah Shine Tech 17. It's a duochrome which reflects a lot of colours: golden, cooper, brown, pink and under direct sunlight even fuchsia. I don't know how to describe the base colour... Dirtty purplish pink? :D It's close to a colour 'old mauve'. Anyway, I think it's very pretty. Do you? ;)To je moj prvi Deborah lak in mislim, da bom ostala le pri tem enem. Znamka po moje nima toliko zanimivih odtenkov in cena je kar visoka glede na kvaliteto, ki jo dobiš. Prekrivnost je slaba; potrebovala sem tri malce debelejše sloje za doseg izgleda, ki je v steklenički, ker lak enostavno ni dovolj pigmentiran. No, rekla bi, da je vreden truda, ker mi je zelo všeč kako izgleda v steklenički in na nohtih. Imate ve kakšne izkušnje s to znamko? Kaj si mislite o njej? :)
**********
This is my first Deborah polish and I think I'll stay at just this one. The brand doesn't have so many interesting shades and the price is quite high for the quality you get. The coverage is so-so; I needed three a bit thicker coats because the polish just isn't pigmented enough. Well, I'd say it's worth the trouble, I just love how it looks in its bottle and on my nails. Do you have any experiences with this brand? What do you think about it? :)
Po dolgem deževnem tednu se je končno izza oblakov pokazal že dolgo pričakovani sonček! :)
**********
The long expected sun finaly came out from behind big clouds and was shinning brightly after a long rainy week! :):D

9 komentarji:

Parokeets pravi ...

Ta odtenek je tudi mene razočaral po pigmentiranosti, a mu niti ne zamerim, ker je res malo drugačen... mičkeno poseben (v pozitivnem smislu). Deborah lakov imam kar nekaj, ne pa spet ogromno, ker je njihova paleta barv res žal skromna. Meni so kar všeč. Čopič mi je zelo všeč. Mat kolekcija je super. Odtenek 36 je sploh poseben in dobro pigmentiran. ;)

mancina se štima pravi ...

jaz se ne počutim najbolje z duochrome laki, amapk na tebi mi je pa na sliki na sončku in z mačeho celo všeč.. =))

Tiana pravi ...

Parokeets - Ja, veliko sem že slišala glede mat kolekcije. Ko grem naslednjič v Ljubljano si jih bom definitivno privoščila! :D #36 je pa res lep! =P

Mancina - Meni so pa duochrome zakon! ;) Hvala ti! :**

Tamara pravi ...

Ej meni je pa ful vsec... od Deborah imam samo en lakec, probala pa sem se enega... lahko bi rekla da so povprecni, ampak niso ravno poceni...
Imajo premalo barv :(

Sam ta tvoj lakec.. uau! Ce se ga navelicas, sem tu :P

Tassa pravi ...

Uau!!! Prečudovita barva (oz. barve). :D Noro paše na tvoje lepe nohtke. :)

Biba pravi ...

Nimam še nič od Deborah, bi pa tega z veseljem imela, ker je čudovit :)

Tiana pravi ...

Tamara - Se strinjam, cena je srednja, vendar si za to ceno raje privoščim kvalitetnejši lak. Njihova barvna lestvica pa je res preskromna.
Seveda, če se ga bom kdaj sploh naveličala te kontaktiram. ;) Drugače pa lahko Deborah lake dobiš tudi v Nami in Muellerju. :)

Tassa - Se strinjam! :) Hvala!

Biba - Res je zelo čudovit! Ti ga priporočam. =)

Kvacka pravi ...

Meni je tale lakec dosti bolj všeč na tvojih nohtkih, kot pa v tistih stekleničkah v trgovini! :D

Tiana pravi ...

Kvacka hvala! <3<3

Objavite komentar