petek, 02. april 2010

ZOYA - Adina

Danes vam bom predstavila obljubljeno Adino iz Reverie kolekcije, o kateri sem pisala tu. Gre za zeleno-vijoličen duochrome odtenek, katerega osnova je svetlejša vijolična barva. Na nohtih imam 3 plasti, saj je nekoliko prosojen. Nanos je bil odličen! Seveda, me je lakec zelo očaral! :D
No, ne bom izgubljala besed. Oglejte si ga same:
**********
Today I'm going to show you my promised Adina from Reverie collection, which I mentioned here. It's a green-purple duochrome and its base colour is light purple. On my nails are three coats cause it's a bit sheer. The aplication was great! Of course, the polish impressed me! :D
Well, let's not waste any more words. See for your self:Ko sem posnela to fotografijo (zgornjo in druge :D), sem si močno želela močnega sončka, ampak današnji dan je bil kar oblačen, zatorej nisem mogla narediti nobene slike pod direktno sončno svetlobo, da bi vam pokazala pravi čar tega laka :( Več sreče zame prihodnjič, ha?
**********
When I took this photo (upper picture and others :D) I was craving for some sunlight but today's day was cloudy so I couldn't photograph my baby Adina under direct sunlight. So, now I can't show you the real charm of this polish :( Better luck next time, huh?
Tako. Malo več slikic sem prilepila, da boste lahko videle, kako se ta kameleonček obnaša z različnih kotov in jakosti osvetlitve. =P Vam je všeč? Meni je zelo!
**********
There you have it. I posted a bit more pictures so that you can see how this chameleon behaves under different angles of lightening. =P Do you like it? I know I do!

12 komentarji:

nihrida pravi ...

Kljub temu, da nisi imela sončnega dneva si naredila zelo lepe fotke! Mislim da so tvoje ene izmed boljših...zelo zelo lepo.

Tiana pravi ...

Hvala Nihrida! Pohvale gredo mojemu fotoaparatu in kar polurnemu poziranju nohtov ter flaške=D

Biba pravi ...

Res si zelo dobro ujela tole lepotičko ;)

mancina se štima pravi ...

super so fotke se strinjam in adina je prava lepotica! <3

Tiana pravi ...

Biba, Mancina :D hvala za lepe besede! Popolnoma se strinjam z vama!

Anček pravi ...

prečudovit lakec, pa res si ga super poslikala!

KONADomania pravi ...

Krasno!<3 čudovite fotke!

Tiana pravi ...

Anček, KONADomania - me veseli, da so vama slike všeč, meni so tudi! Zelo! <3

Tassa pravi ...

Lepotec!!! <3 In res prekrasne fotke. :)

Tiana pravi ...

Hvala Tassa!! :*

Kvacka pravi ...

Fotke so res prekrasne!
Sem mislila, da bo imela tale Adina bolj frost finiš, ampak na tvojih fotkah sploh ne izgleda tako!
Zelo lepo ti paše! :)

Tiana pravi ...

Hvala!<3 Ja, sej če čisto od blizu pogledaš se ga vidi malo ;)

Objavite komentar