četrtek, 29. april 2010

S-He 439

Lahko bi razpravljala o teh neumnih poimenovanjih lakov znamke S-He še dolgo v noč. Ampak pustimo to temo za kdaj drugič. Kakorkoli, ta 439 lak je temno rjave barve z veliko bakrenega in svetlo rjavega shimra, ta je včasih tudi rdečkast. :D
Nisam ljubiteljica lakov rjavih barv, ampak tale pa je res lepotec. Kupila sem ga zato, ker sem bila radovedna kako bi izgledal na meni. Še vedno nisem prepričana če mi paše. Kaj pa ve mislite? :)
**********
I could get on and on about this stupid names S-He brand has. But lets not go there, ok? Anyway this 439 is a dark brownish colour with a lot of cooper and light brown shimmer, sometimes it even reflects redish. :D I'm not a fan of brown polishes but this one is a beauty. I bougt it just because I was curious how it'd look on me. But I'm still not sure if it suits me. What do you think? :)A vidite te majčkene srčke, ki odsevajo iz mojih nohtov? To mora biti ljubezen <3<3
**********
Can you see these cute hearts reflecting of my nails? It must be love <3<3
Po dolgih urah poskušanja, mi je končno uspelo s fotoshopom zdužiti štiri slike v eno. Tu je moj izdelek:
**********
After long hours of trying I was finaly able to join four pictures into one with my photoshop. This is what I came with:
Zagotovo ga bom pokonadirala. ;) Upam, da vam je tale rjavko všeč. :*
**********
Konad is definitely comimg up. ;) Hope you like this browny. :*

11 komentarji:

Lacquer Ware for Tips and Toes pravi ...

Fabulous polish on you!

elchy pravi ...

Čudovito izgleda! Znanje photoshopa pa je res koristno za takšne stvari. :)

Tiana pravi ...

Lacquer Ware - Thank you so much! :*

Elchy - Me veseli <3 Ja, saj to je edina stvar skupaj z watermarkom, ki jo znam narediti s fotoshopom :( Se mi je zdelo nesmiselno prilepiti 4 slike (potem bi jih bilo pa res preveč). =)

Pink_Diamond pravi ...

:) te She lakci so res super.... jih imam kar nekaj doma in so res super...:) tudi vzdrzljivi so :).... aja cool blog imas :)

LP

Tiana pravi ...

Pink_Diamond - Se popolnoma strinjam s teboj glede S-He lakov =) Pa hvala ti! :*

nihrida pravi ...

Se popolnoma strinjam. Jaz sem tudi ponavadi rada spregledala rjave odtenke, ampak tale je pa šel z menoj. Čudovit je!

Tiana pravi ...

Nihrida - Me veseli! Jap, res je lepotec. =D

Colour Victim pravi ...

Oh, wauw, I love this one, pretty!

Tiana pravi ...

Colour Victim - Hey, I definitly agree! :) Gues what! I've got two and one of them wants to go in our swap pacage! :D

valli pravi ...

Heh, takga mam pa še js ^^ Pridem en četrtk namazana z njim :P

Tiana pravi ...

Valli => Ooooo ok! <3

Objavite komentar