petek, 30. april 2010

My last mani + Konad!

Pozdravljena dekleta! Kot sem obljubila je tukaj še nadgradnja s konadovo plato m56 in China Glaze - 2030 lakom. Spet sem se malo igrala s fotoaparatom. Zunaj je ogromno lepih rožic, zato sem hotela slike malce popestriti z njimi. :D Tukaj so fotografije:
**********
Hi girls! As I promised here is my upgrade with a konad plate m56 and a China Glaze - 2030 nail polish. I was playing around with my camera again. Outside there's a lot of pretty flowers and I wanted to cheer up my nail photos with them. :D Here are the pictures:Meni se zdijo tele mašničke zelo prisrčne! Kaj pa ve pravite?
**********
I think those little bows are adorable! What do you think?Tale lakec 2030 je kot nalašč za konadiranje! Z njim nisem imela čisto nobenih težav. Super je. Kakšne pa so vaše izkušnje s tem lakom? Uživajte še naprej! :*
**********
This 2030 is perfect for konading! I didn't have any problems with it at all. It's great. What are your experiences with this polish? Enjoy the rest of the day! :*

15 komentarji:

mancina se štima pravi ...

ujoj tole izgleda prekrasno!! prej mi tale vzorček sploh ni bil všeč, ko pa sem ga videla na tebi..sem si premislila ;)

Tiana pravi ...

Mancina - Hvala ti! Oo me veseli, da ti je sedaj všeč. =)

elchy pravi ...

Kako lepo ti je uspel konad! Zelo mi je všeč kombinacija. In ta chg si že dolgo želim. Očitno ga bo res treba kupiti, če tako lepo pride s konadom. Pa še čudovita kombinacija.<3

Tiana pravi ...

Elchy - Hvalaaa :** Ja, s konadom res lepo sodeluje! :)

Laura pravi ...

Oooo...China Glaze 2030 stamped on your selected color looks gorgeous, and I really like that image plate.

:o)

Tiana pravi ...

Laura - Thanks girl! Yup, the plate realy helps you spice up your mani even if you're not wearing a french one. ;)

Asami pravi ...

I LOVE this! The bows are so cute as tips! Subscribing now. :-)

Tiana pravi ...

Asami - Thankz!! I couldn't agree with you more :P
Have fun! :*

Anček pravi ...

super kombinacija <3

Tiana pravi ...

Anček - Hvaalaa! :**

Nea pravi ...

Those bows are lovely! I also added your blog to my blogroll :)

Nea/ Fashioned in Finland

Tuli pravi ...

This is such a pretty mani ! And the bows are really adorable :-)))

Tiana pravi ...

Nea - Thanks for the add! You're very sweet :D

Tuli - Thank you girl! I appreciate the compliment. :**

KONADomania pravi ...

Kak je pa tale noro dobra! Res krasno<3

Tiana pravi ...

KONADomania - Hvala! :***

Objavite komentar