sreda, 07. april 2010

Essence - Not just cute + Konad ;)

Ja, takoj za tem, ko sem končala svojo zadnjo objavo, sem se šla igrati s Konadom... No, že dolgo nisem uporabljala Konada, zato spreglejte napakice :D Za konadiranje sem uporabila platko m57 in China Glaze - Millennium, ki sem ga dobila od Nihride. Hvala ti še enkrat! :*
Nekaj trenutkov za tem je nastalo to:
**********
Yup, right after I finished my last post I started playing with my Konad... Well, I haven't use Konad for a while now so be nice :D For konading I used a plate m57 and my China Glaze Millennium which I got from Nihrida. Thank you soo much! :*
A couple of minutes later this was done:
Zgornja slika je bila narejena ob zadnjih vzdihljajih današnjega sončka :D
**********
Picture above was taken at the last breath of today's sun :D
Manikura izgleda mnogo mnogo bolje v resničnem svetu... Spet mi je fotografiranje spodletelo ;( No, naslednjič bo bolje :D
**********
This manicure looks soo much sweeter in the real life... Again I failed at photographing ;( Next time will be better :D

10 komentarji:

mancina se štima pravi ...

hm..napakice? saj jih ni :D
super izgleda!! <3

Tiana pravi ...

Haha hvala Mancina! :*

Tamara pravi ...

Oooohhhh zelo zelo lepo!!!! :D

Tassa pravi ...

Ful lepo! :) In o kakšnih napakicah ti to govoriš... Jih ni!!!

Tiana pravi ...

Tamara - Hvala! V resnici je v živo še malo lepše ;P
Tassa - hehe od čisto čisto blizu se malce vidijo ;D Hvala ti<3

Rhea pravi ...

I love this mani, it's so pretty but not in your face , which as per me not every1 can do <3 <3 <3

Tiana pravi ...

Rhea - I couldn't agree with you more ;) Thanks :D

Lily nail pravi ...

nice konadicure !!!
i have a giveaway on my blog !! come on see :)

Niki* pravi ...

This is so cute!! love it!

Tiana pravi ...

Lily - thanks girl!<3 You have a great giveaway, I'll enter for sure ;)

Niki* - I think it's cute too! Thank you:D

Objavite komentar