ponedeljek, 26. april 2010

Essence - Joe

Pozdravljene moje drage bralke!

Zadnje čase sem zelo zaposlena... Imela sem veliko dela s šolo. :( Pogosto sem menjala manikuro čez teden. In ko rečem pogosto, mislim trikrat.
Ena izmed mojih zadnjih je bila narejena z lakom Essence - Joe. Omenila pa sem ga že tukaj. Lakec je tople vijolične barve z rdečkastim pridihom. Nanos niti ni bil tako slab, kot sem pričakovala, vendar mislim, da bi lahko bil še slabši. Imela sem nekaj težav z njim - formula laka je nekako gostejša, tako da so se mi na nohtu poznale proge, lak se nikakor ni hotel nanašati enakomerno... Vse to sem rešila s plastjo nadlaka. Kakorkoli, mislim, da je vreden truda, saj mi je odtenek zelo všeč. V moji zbirkici pa ni nič podobnega temu lepotcu. ;)
**********
Hello my dear readers! Lately I've been very busy... I had a lot of school work to do. :( I changed a lot of manicures through this week. And when I say a lot I mean three.
One of them was a mani with Essence - Joe. I already mentioned it here. It's a warm purple with a hint of red inside. The aplication wasn't so bad and I supose it could be worse. I had some trubles with it - the formula is a bit thick so there were strickes on my nails and it just wouldn't aplie evenly... I solved all of my problems with a coat of my topcoat. Anyway I think it's worth of truble because I just love the shade and I don't have anything like this one in my small collection. ;)
Upam, da vam je lakec všeč, kajti meni zagotovo je! Kakšne izkušnje pa imate ve s tem lakom, če ga imate? Uživajte še naprej!
**********
I hope you like it, I know I do! What are your experiences with this polish if you own it? Have fun!

1 komentarji:

Tiana pravi ...

<3<3<3<3<3<3<3

Objavite komentar